@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Solkatten: Aw, förklara ändå HJÄRNSLÄPP. Åh, vad heter det ordet?! Vet inte hur jag ska förklara det heller, då jag är dålig på att förklara. :c Damn it. baramin: Intressangt. xD Har hört flera som säger det, mest på teven. Just stop. 17 jun, 2013 00:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Blir road av pojkarna på flashback.
"Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället" Ok. Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med.. I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en? help 17 jun, 2013 00:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Blir road av pojkarna på flashback. "Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället" Ok. Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med.. I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en? help Oh, flashback... roar du dig också med att läsa saker där just nu? Och ja, kan tänka mig att vissa tyvärr är så desperata. Varifrån alla (killar) har fått för sig att ALLA tjejer faller för svin har jag också svårt att förstå. Tror att de flesta föredrar gentlemän, faktiskt. 17 jun, 2013 00:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Blir road av pojkarna på flashback. "Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället" Ok. Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med.. I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en? help Oh, flashback... roar du dig också med att läsa saker där just nu? Och ja, kan tänka mig att vissa tyvärr är så desperata. Varifrån alla (killar) har fått för sig att ALLA tjejer faller för svin har jag också svårt att förstå. Tror att de flesta föredrar gentlemän, faktiskt. Yes, jag brukar roa mig med det lite då o då. Det är som att lyssna på ett dagis som rökt på. Nej men allvarligt, ibland undrar man fan vad som rör sig i skallen på vissa. Som en snubbe tidigare. "Min syster är nervös inför uppkörning, är det OK om jag ger henne mitt receptbelagda lugnande??". Jaaaa... vad tror du själv grabben.. 17 jun, 2013 00:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Har du bokat uppkörning innan du ens börjat köra intensivkursen? :o Inte illa Imorgon börjar min intensivkurs och om knappt tre veckor ska jag ha uppkörning! Nervöööööös! Jaa asså hon som jobbar på körskolan bokade in mig samtidigt som jag anmälde mig till kursen. Känns läskigt som fan 17 jun, 2013 00:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Blir road av pojkarna på flashback. "Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället" Ok. Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med.. I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en? help Oh, flashback... roar du dig också med att läsa saker där just nu? Och ja, kan tänka mig att vissa tyvärr är så desperata. Varifrån alla (killar) har fått för sig att ALLA tjejer faller för svin har jag också svårt att förstå. Tror att de flesta föredrar gentlemän, faktiskt. Yes, jag brukar roa mig med det lite då o då. Det är som att lyssna på ett dagis som rökt på. Nej men allvarligt, ibland undrar man fan vad som rör sig i skallen på vissa. Som en snubbe tidigare. "Min syster är nervös inför uppkörning, är det OK om jag ger henne mitt receptbelagda lugnande??". Jaaaa... vad tror du själv grabben.. Den där beskrivningen är nog bland de mest passande jag någonsin har fått höra. Jag brukar iaf också roa mig med det till och från. Men herregud... *facepalm* Det är alltid någon som ska fråga om något som de flesta tycker är självklart att göra/inte göra. Liksom, är så många dumma på riktigt egentligen? Sorgligt. 17 jun, 2013 00:51 |
|
Obliviate_
Elev |
wertez Well.. Lycka till
InspiredPsycho Jaa, som jag såg nån säga. Jag vill tro att människor i grund o botten är goda, omtänksamma o hyfsat begåvade men ju mer jag sitter på forum desto mer skeptisk blir jag. 17 jun, 2013 00:55 |
|
Borttagen
|
Obliviate_
Det är sant det. Och jag vet inte, särskilt just Flashback har något speciellt över sig när det gäller dumma människor. Inte alla självklart, vissa har ju något smart att säga och bidra med, men större delen av forumet där är bara allmänt dryga och dumma. 17 jun, 2013 00:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ Det är sant det. Och jag vet inte, särskilt just Flashback har något speciellt över sig när det gäller dumma människor. Inte alla självklart, vissa har ju något smart att säga och bidra med, men större delen av forumet där är bara allmänt dryga och dumma. Blir lite som trollens julafton. Får man tillräckligt dumma frågor ställda till sig är man gärna lite smådryg tbx själv. Som när jag här om dagen fick frågan IRL om hur mkt vatten man behövde för o koka pasta. Den som frågade mig var äldre än mig. I sånna situationer är det lite svårt o bita sig i tungan faktiskt :o 17 jun, 2013 01:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Blir lite som trollens julafton. Får man tillräckligt dumma frågor ställda till sig är man gärna lite smådryg tbx själv. Som när jag här om dagen fick frågan IRL om hur mkt vatten man behövde för o koka pasta. Den som frågade mig var äldre än mig. I sånna situationer är det lite svårt o bita sig i tungan faktiskt :o Jo, det är ju klart. Så funkar det för det mesta. Man får dumma svar om man ställer dumma frågor. Haha, oh. Jag kan förstå det! 17 jun, 2013 01:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen