Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12822 12823 12824 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
HJÄRNSLÄPP. Åh, vad heter det ordet?! Vet inte hur jag ska förklara det heller, då jag är dålig på att förklara. :c Damn it.

baramin: Intressangt. xD Har hört flera som säger det, mest på teven. Just stop.
Aw, förklara ändå Jag vet liksom allt, så kommer kunna... säger vi.

17 jun, 2013 00:26

Obliviate_
Elev

Avatar


Blir road av pojkarna på flashback.

"Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället"

Ok.
Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med..
I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en?
help

17 jun, 2013 00:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Blir road av pojkarna på flashback.

"Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället"

Ok.
Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med..
I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en?
help


Oh, flashback... roar du dig också med att läsa saker där just nu?

Och ja, kan tänka mig att vissa tyvärr är så desperata. Varifrån alla (killar) har fått för sig att ALLA tjejer faller för svin har jag också svårt att förstå. Tror att de flesta föredrar gentlemän, faktiskt.

17 jun, 2013 00:43

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Blir road av pojkarna på flashback.

"Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället"

Ok.
Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med..
I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en?
help


Oh, flashback... roar du dig också med att läsa saker där just nu?

Och ja, kan tänka mig att vissa tyvärr är så desperata. Varifrån alla (killar) har fått för sig att ALLA tjejer faller för svin har jag också svårt att förstå. Tror att de flesta föredrar gentlemän, faktiskt.


Yes, jag brukar roa mig med det lite då o då. Det är som att lyssna på ett dagis som rökt på.

Nej men allvarligt, ibland undrar man fan vad som rör sig i skallen på vissa. Som en snubbe tidigare. "Min syster är nervös inför uppkörning, är det OK om jag ger henne mitt receptbelagda lugnande??".

Jaaaa... vad tror du själv grabben..

17 jun, 2013 00:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Imorgon börjar min intensivkurs och om knappt tre veckor ska jag ha uppkörning!
Nervöööööös!
Har du bokat uppkörning innan du ens börjat köra intensivkursen? :o Inte illa


Jaa asså hon som jobbar på körskolan bokade in mig samtidigt som jag anmälde mig till kursen.
Känns läskigt som fan

17 jun, 2013 00:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Blir road av pojkarna på flashback.

"Jag får fan inga brudar, är på tok för snäll så nu ska ja fan bli ett svin istället"

Ok.
Så killar som är svin är mer attraktivt för tjejer? Jag vet inte om jag håller med..
I övrigt.. Är du så jävla desperat efter en brud att du e villig att ändra hela din personlighet för o få en?
help


Oh, flashback... roar du dig också med att läsa saker där just nu?

Och ja, kan tänka mig att vissa tyvärr är så desperata. Varifrån alla (killar) har fått för sig att ALLA tjejer faller för svin har jag också svårt att förstå. Tror att de flesta föredrar gentlemän, faktiskt.


Yes, jag brukar roa mig med det lite då o då. Det är som att lyssna på ett dagis som rökt på.

Nej men allvarligt, ibland undrar man fan vad som rör sig i skallen på vissa. Som en snubbe tidigare. "Min syster är nervös inför uppkörning, är det OK om jag ger henne mitt receptbelagda lugnande??".

Jaaaa... vad tror du själv grabben..


Den där beskrivningen är nog bland de mest passande jag någonsin har fått höra.
Jag brukar iaf också roa mig med det till och från.

Men herregud... *facepalm*
Det är alltid någon som ska fråga om något som de flesta tycker är självklart att göra/inte göra. Liksom, är så många dumma på riktigt egentligen? Sorgligt.

17 jun, 2013 00:51

Obliviate_
Elev

Avatar


wertez Well.. Lycka till Börja plugga teori imorgon också isf

InspiredPsycho Jaa, som jag såg nån säga. Jag vill tro att människor i grund o botten är goda, omtänksamma o hyfsat begåvade men ju mer jag sitter på forum desto mer skeptisk blir jag.

17 jun, 2013 00:55

Borttagen

Avatar


Obliviate_
Det är sant det. Och jag vet inte, särskilt just Flashback har något speciellt över sig när det gäller dumma människor. Inte alla självklart, vissa har ju något smart att säga och bidra med, men större delen av forumet där är bara allmänt dryga och dumma.

17 jun, 2013 00:58

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Obliviate_
Det är sant det. Och jag vet inte, särskilt just Flashback har något speciellt över sig när det gäller dumma människor. Inte alla självklart, vissa har ju något smart att säga och bidra med, men större delen av forumet där är bara allmänt dryga och dumma.


Blir lite som trollens julafton.
Får man tillräckligt dumma frågor ställda till sig är man gärna lite smådryg tbx själv. Som när jag här om dagen fick frågan IRL om hur mkt vatten man behövde för o koka pasta. Den som frågade mig var äldre än mig.
I sånna situationer är det lite svårt o bita sig i tungan faktiskt :o

17 jun, 2013 01:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:

Blir lite som trollens julafton.
Får man tillräckligt dumma frågor ställda till sig är man gärna lite smådryg tbx själv. Som när jag här om dagen fick frågan IRL om hur mkt vatten man behövde för o koka pasta. Den som frågade mig var äldre än mig.
I sånna situationer är det lite svårt o bita sig i tungan faktiskt :o


Jo, det är ju klart. Så funkar det för det mesta. Man får dumma svar om man ställer dumma frågor.
Haha, oh. Jag kan förstå det!

17 jun, 2013 01:07

1 2 3 ... 12822 12823 12824 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.