@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag hoppas att jag får färga mitt svart nu i juni. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2013 23:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Cara är glad, hon har gått ner 10 kilo så nu kan hon i alla fall se sig själv i spegeln och inte hata sig själv ♥
och detta tänker hon fira med sömn xD natti natti mugglis ♥ ![]()
16 jun, 2013 23:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du bokat uppkörning innan du ens börjat köra intensivkursen? :o Inte illaImorgon börjar min intensivkurs och om knappt tre veckor ska jag ha uppkörning! Nervöööööös! 16 jun, 2013 23:12 |
|
Waters
Elev |
16 jun, 2013 23:30 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2013 23:58 |
|
Borttagen
|
Översocial mitt i allting. Sommarlov-mode it is. Somna fem på morgonen, gå upp runt tolv, och så om.
Spela ännu mer spel! Yes please. Annars får någon gärna uggla faktiskt, om folk inte sover, okej? :< 16 jun, 2013 23:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Dagen är kommen då vi, jag och LauraTree fyller 33 år tillsammans!
![]() NU FIRAR VI!!! ![]() ![]() ![]() börjar fira i tid 17 jun, 2013 00:01 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som stör mig så sjukt mycket på när folk uttalar intressant med ett g? Sedan när fanns det ett g i ordet intressant?! Också låter det sjukt fult också. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jun, 2013 00:08 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Solkatten: Haha va? Var sätter de dit ett g någonstans? Bara jag som stör mig så sjukt mycket på när folk uttalar intressant med ett g? Sedan när fanns det ett g i ordet intressant?! Också låter det sjukt fult också. :< she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jun, 2013 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
HJÄRNSLÄPP. Åh, vad heter det ordet?! Vet inte hur jag ska förklara det heller, då jag är dålig på att förklara. :c Damn it.
baramin: Intressagnt typ. xD Har hört flera som säger det, mest på teven. Just stop. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jun, 2013 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen