Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12820 12821 12822 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD
Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!!

haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi!

16 jun, 2013 22:20

Borttagen

Avatar


Imorgon börjar min intensivkurs och om knappt tre veckor ska jag ha uppkörning!
Nervöööööös!

16 jun, 2013 22:21

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD
Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!!

haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi!
Haha ja en vit isbjörn som heter Isak

16 jun, 2013 22:22

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD
Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!!

haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi!
Haha ja en vit isbjörn som heter Isak

jag har oxå en vit gosig nalle, jag har döpt den till Ellan, så smart som jag är så e de Nalle baklänges

16 jun, 2013 22:25

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD
Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!!

haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi!
Haha ja en vit isbjörn som heter Isak

jag har oxå en vit gosig nalle, jag har döpt den till Ellan, så smart som jag är så e de Nalle baklänges [/
color]
[color=lime]aha smaaaart!

16 jun, 2013 22:28

Zendaya
Elev

Avatar

+1


lumos1 pössis pössis Lurio 4-ever

16 jun, 2013 22:31

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD
Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!!

haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi!
Haha ja en vit isbjörn som heter Isak

jag har oxå en vit gosig nalle, jag har döpt den till Ellan, så smart som jag är så e de Nalle baklänges
aha smaaaart!

hehe ja, Ella är ju ett namn!
den har ett efternamn oxå den heter Ellan Dankram

16 jun, 2013 22:31

stellaa
Elev

Avatar


wooo ska troligtvis färga mitt hår svart i augusti, happiiiii

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

16 jun, 2013 22:34

The Noble Lion
Elev

Avatar


Jag var på Rix FM festival idag och mitt i alltihop började det regna och hagla.. Kan ju säga att jag blev ganska jättemycket blöt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

16 jun, 2013 22:36

Ginny00
Elev

Avatar


Godnatt Mugglis. Snaark!

16 jun, 2013 22:59

1 2 3 ... 12820 12821 12822 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.