@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!! jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi! 16 jun, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Imorgon börjar min intensivkurs och om knappt tre veckor ska jag ha uppkörning!
Nervöööööös! 16 jun, 2013 22:21 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Haha ja en vit isbjörn som heter Isak Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!! jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi! 16 jun, 2013 22:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja en vit isbjörn som heter Isak Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!! jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi! jag har oxå en vit gosig nalle, jag har döpt den till Ellan, så smart som jag är så e de Nalle baklänges 16 jun, 2013 22:25 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: [color=lime]aha smaaaart! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja en vit isbjörn som heter Isak Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!! jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi! jag har oxå en vit gosig nalle, jag har döpt den till Ellan, så smart som jag är så e de Nalle baklänges color] 16 jun, 2013 22:28 |
|
Zendaya
Elev |
lumos1 pössis pössis Lurio 4-ever
16 jun, 2013 22:31 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: aha smaaaart! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja en vit isbjörn som heter Isak Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!! jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD haha, har du oxå en nalle på magen? ja de blir vi! jag har oxå en vit gosig nalle, jag har döpt den till Ellan, så smart som jag är så e de Nalle baklänges hehe ja, Ella är ju ett namn! den har ett efternamn oxå den heter Ellan Dankram 16 jun, 2013 22:31 |
|
stellaa
Elev |
16 jun, 2013 22:34 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag var på Rix FM festival idag och mitt i alltihop började det regna och hagla.. Kan ju säga att jag blev ganska jättemycket blöt!
16 jun, 2013 22:36 |
|
Ginny00
Elev |
Godnatt Mugglis. Snaark!
16 jun, 2013 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen