@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag tror jag börjar bli trött.
Var nyss nere hos pappa och hämtade saker. När jag skulle gå upp till mamma igen gick jag halva vägen innan jag upptäckte att jag glömde själva kassen. 16 jun, 2013 21:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
IMORGON ÄR DET ELEMENTARY!
16 jun, 2013 21:31 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Flismos: Jag älskar filtar, jag vet inte riktigt varför men det är jätte skönt att sitta inlindad i filtar och så FILTAR ♥ har en underbar filt med ull på insidan och storbrittanniens flagga. vi beställde två så sedan januari har vi gått runt i dem här hemma xD Sitter inlindad i en nu t.ex. Precis en sån har jag =) ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 16 jun, 2013 21:35 |
|
Hedwig96
Elev |
jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD
16 jun, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Gått upp tre lvl i Skyrama bara idag. Har man inget bättre för sig under sommarlovet så... ;__;
16 jun, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag ska logga ut nu och sooova lite 8D Imorgon nörda Mugglis hela dagen 8DDDDDD ♥
16 jun, 2013 21:45 |
|
Flismos
Elev |
Jag är helt knäckt!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 16 jun, 2013 21:51 |
|
dillen99
Elev |
SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
((Haha jag är lite efter! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 16 jun, 2013 21:56 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Gör exakt samma haha, efter att ha läst ditt inlägg XD Och imorn blir vi 33!!!!jag halvligger i min säng och mugglar, och en nalle sitter på min mage och gör mig sällskap! hehe xD 16 jun, 2013 22:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jun, 2013 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen