@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av joel9324: FINNS DET LÄSK?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag kan inte sjunga, jag kan gunga! JAAAAAAA JAG ÄR STÖRD. Jag lyssnar på Mange Bjuder flera gånger om och skrattar åt tystnaden som uppstår när de manglar ^^ "ALLA MANGLAR PÅ NU!" "Mange Bjuooder! Mange.mange,mange, Mange Bjuder" Mä,mä,mä,mange,mä,mä,mä" MANGE BJUDER KÖPA HEST? MANGE BJUDER! 5 jan, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Det var åsum! Var där med Miyuki, scarhead, joel9324 och Tintin...fast jag sov typ hela tin... Joel, we have a deal...kolla på marknaden! Det är därför jag ska gå på Mugglis-träff med Potter- party ;D jag kanske kan gå på den, hoppas det Inte jag...eller kanske....</3 Stockholm = långt bort</////3 5 jan, 2012 12:59 |
|
scarhead
Lärare |
5 jan, 2012 13:00 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Det var åsum! Var där med Miyuki, scarhead, joel9324 och Tintin...fast jag sov typ hela tin... Joel, we have a deal...kolla på marknaden! Det är därför jag ska gå på Mugglis-träff med Potter- party ;D jag kanske kan gå på den, hoppas det Inte jag...eller kanske....</3 Stockholm = långt bort</////3 NOO! LEE!!! vad synd..
5 jan, 2012 13:00 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Det var åsum! Var där med Miyuki, scarhead, joel9324 och Tintin...fast jag sov typ hela tin... Joel, we have a deal...kolla på marknaden! Det är därför jag ska gå på Mugglis-träff med Potter- party ;D jag kanske kan gå på den, hoppas det Inte jag...eller kanske....</3 Stockholm = långt bort</////3 Men vart bor du då??
5 jan, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Det var åsum! Var där med Miyuki, scarhead, joel9324 och Tintin...fast jag sov typ hela tin... Joel, we have a deal...kolla på marknaden! Det är därför jag ska gå på Mugglis-träff med Potter- party ;D jag kanske kan gå på den, hoppas det Inte jag...eller kanske....</3 Stockholm = långt bort</////3 NOO! LEE!!! vad synd.. scarhead- Om du skulle åka, så skulle jag åka! 5 jan, 2012 13:00 |
|
GinnyLover
Elev |
^Åhh, vill också gå på det!
Men jag bor för långt bort 8 maj 2013 ♥ 5 jan, 2012 13:00 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av baramin: Dagens bekymmer: hur ska jag kunna äta lunch när min hals har en typ 0,007 millimeters stor öppning? Hur blev min grammatik på den förra meningen egentligen? Är studiecirkeln på samma ställe som feministiska självförsvaret? Varför vägrar alla mina vänner P&L? Löst! : D she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 jan, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
ginny_ginny- Lidköping...har märkt att det är några andra Hp- fans som bor här; Ginnyy, 9te, min kompis Weasley och min syster LoonyMe!
5 jan, 2012 13:03 |
|
joel9324
Elev |
5 jan, 2012 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.































Mugglarportalen