Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
10 aug, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
LauraTree: wow, tack, verkligen:'
10 aug, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
LauraTree - Åhh jag längtar ASMYCKET också! ♥♥ Och tack ♥
10 aug, 2012 16:45 |
|
The Noble Lion
Elev |
10 aug, 2012 17:04 |
|
Ginny4ever
Elev |
LauraTree Tack så mycket! Jag blir jätte glad när folk säger sånt. Det är nämligen min önskedröm!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 10 aug, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
MissLollo: Tack, detsamma ♥
10 aug, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
LauraTree: Och det betyder jättemycket för mig att mina åsikter uppskattas och att du kommer ihåg det! ♥
-Patronus-: Tack hundra gånger om! ♥ MissLollo: Alltid! Det är ju så bra skrivet! ♥ 10 aug, 2012 17:40 |
|
Bombarda
Elev |
LauraTree awe tack så myckeg dude♥
Kärlek till alla! 10 aug, 2012 17:47 |
|
Miss_Green
Elev |
10 aug, 2012 17:54 |
|
Emmsaan
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks:
Skrivet av MissFniss: Tack MissFniss Tack jessica Ger dig en komplimang tillbaka Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 10 aug, 2012 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen