Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 feb, 2014 16:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
10 feb, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Dags för att känna sig ouppskattad ännu ett år... Heja alla hjärtans dag! Alla-hjärtans-dag kan bajsa på sig. 10 feb, 2014 17:30 |
|
erised_desire
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Ännu en natt jag inte kan somna.... somnar som TIDIGAST vid 4 varje natt, vaknar 9-10 av mig själv (har eftermiddags/kvällsjobb så jag behöver inte gå upp astidigt som tur är), jag orkar inte göra någonting vettigt på dagarna för jag är så trött. Men lagom till kvällen försvinner tröttheten men jag är inte direkt pigg heller. Vet inte vad jag ska ta mig till. Nu var jag tvungen att gå upp ur sängen en stund, jag blir liksom helt utled på att ligga ner. Jag vet hur det känns. Har sådana där nätter ibland då jag inte somnar alls (Som igår) och ligger halvvaken hela natten. Det suger verkligen. Har också vart med om det flera gånger! Och sen ska man till skolan dagen efter... 10 feb, 2014 18:19 |
|
Borttagen
|
Ugh, varför kan jag plötsligt inte hålla sams med folk här på mugglis och facebook? Folk som jag alltid dragit jämt med innan?
Äsch, det är väl bara jag som är jävlig i min natur. 10 feb, 2014 18:43 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Hapo: Fast du fårväl tänka att i fall som med mig så är det du som ignorerar mig. Eller nja, asså jag har skrivit men du har inte svarat iaf.Hejdå typ. Ingen vill prata med mig här längre. Det är alltid jag som får ta kontakt. Och jag orkar inte, det är ju så uppenbart att ni inte vill ha med mig och göra längre. Alla ni som brukade skriva till mig - kan ni inte bara säga det då? Det är i alla fall snällare än att bara strunta i mig eller vad ni nu gör. Och ni behöver inte börja skriva till mig nu bara för att ni ser det här. Jag vet ju redan att ni egentligen inte vill det. Men varför är jag ens kvar här på mugglis då? Inte vet jag, kanske för att jag innerst inne hoppas att ni ska höra av er. Men ni gör ju inte det. Men tack för den tiden ni gav mig och ett inte-tack för ert outtalade hejdå 10 feb, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
Hoppas med dessa AS-träffar i slutet av mars så kommer man kanske börja få vänner...har knappt haft några under min uppväxt.
Men har svårt att bli vän eller ens umgås med tjejer...är alltid rädd att den kommer ta min pojkvän ifrån mig, de enda positiva i mitt liv.. Fast har lätt att umgås med killar >_< 10 feb, 2014 20:08 |
|
Frivolt
Elev |
Jag orkar inte... D:
10 feb, 2014 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Inte jag heller D:Jag orkar inte... D: 10 feb, 2014 20:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Inte jag heller D: Jag orkar inte... D: D: I don't know what to do... D: 10 feb, 2014 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen