@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Dubbade filmer/program är det värsta som finns. </3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2013 20:26 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på Irresistible och petar mig själv i ögonen.
Ja ni. Trevlig kväll. 16 jun, 2013 20:29 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Snart ska jag se på Sune i Grekland (för typ 5 gången) och äta varma mackor!
*mums*
<3 It's a metaphor <3
16 jun, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 100: Snart ska jag se på Sune i Grekland (för typ 5 gången) och äta varma mackor! *mums* På tv? Gud vad länge sedan det var jag såg på sune... 16 jun, 2013 20:37 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Snart ska jag se på Sune i Grekland (för typ 5 gången) och äta varma mackor! *mums* På tv? Gud vad länge sedan det var jag såg på sune... Ne den går inte på TV (idag iaf)
<3 It's a metaphor <3
16 jun, 2013 20:40 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Snart ska jag se på Sune i Grekland (för typ 5 gången) och äta varma mackor! *mums* NU VILL JAG OCKSÅ HA VARMA MACKOR D;
16 jun, 2013 20:40 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Conflate: Skrivet av Ginny Weasley 100: Snart ska jag se på Sune i Grekland (för typ 5 gången) och äta varma mackor! *mums* NU VILL JAG OCKSÅ HA VARMA MACKOR D; ;D hehe
<3 It's a metaphor <3
16 jun, 2013 20:41 |
|
Verro_Luna
Elev |
16 jun, 2013 20:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Jag har haft träning. Och nu har jag ont i fötterna. Och nu förstör jag den trevliga stämningen. Vad tränar du? 16 jun, 2013 20:58 |
|
_SanD_
Elev |
16 jun, 2013 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen