@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Haha. Borde vara GeKås reklam! Fick 12 klädesplagg, sovsäck, smycken, en dvd, body butter + lite annat för 1800 kr. Så himla billigt om man slår ut allt.
16 jun, 2013 19:33 |
|
Flismos
Elev |
Jag älskar filtar, jag vet inte riktigt varför men det är jätte skönt att sitta inlindad i filtar och så
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 16 jun, 2013 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Flismos: Jag älskar filtar, jag vet inte riktigt varför men det är jätte skönt att sitta inlindad i filtar och så FILTAR ♥ har en underbar filt med ull på insidan och storbrittanniens flagga. vi beställde två så sedan januari har vi gått runt i dem här hemma xD Sitter inlindad i en nu t.ex. 16 jun, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
16 jun, 2013 19:52 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny Weasley 100: Så skönt det ska bli med sommarlov! har du inte sommarlov än? Jo, fick det i fredags *avundsjuk* Mitt börjar på tisdag! :c 16 jun, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny Weasley 100: Så skönt det ska bli med sommarlov! har du inte sommarlov än? Jo, fick det i fredags *avundsjuk* Mitt börjar på tisdag! :c Mitt började i Fredags 16 jun, 2013 19:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny Weasley 100: Så skönt det ska bli med sommarlov! har du inte sommarlov än? Jo, fick det i fredags *avundsjuk* Mitt börjar på tisdag! :c Mitt började i Fredags mitt började på torsdagen, för 2 och en halv vecka sedan! 16 jun, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny Weasley 100: Så skönt det ska bli med sommarlov! har du inte sommarlov än? Jo, fick det i fredags *avundsjuk* Mitt börjar på tisdag! :c Mitt började i Fredags mitt började på torsdagen, för 2 och en halv vecka sedan! ...Ojdå! 16 jun, 2013 20:02 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ginny Weasley 100: Så skönt det ska bli med sommarlov! har du inte sommarlov än? Jo, fick det i fredags *avundsjuk* Mitt börjar på tisdag! :c Mitt började i Fredags Lyllos! (det röda betyder att mitt ansikte är rött. 16 jun, 2013 20:05 |
|
Tonks_xD
Elev |
16 jun, 2013 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen