Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12814 12815 12816 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!
Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?

jaaa, någon rolig färg på text skulle ju inte vara fel!
Ne, precis c:

16 jun, 2013 18:38

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!
Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?

jaaa, någon rolig färg på text skulle ju inte vara fel!
Ne, precis c:

jag provade mig fram till den här, före jag fick Veta att den heter lime men annars hittar man HÄR

16 jun, 2013 18:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!
Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?

jaaa, någon rolig färg på text skulle ju inte vara fel!
Ne, precis c:

jag provade mig fram till den här, före jag fick Veta att den heter lime men annars hittar man HÄR
ok, tack!

16 jun, 2013 18:42

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!
Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?

jaaa, någon rolig färg på text skulle ju inte vara fel!
Ne, precis c:

jag provade mig fram till den här, före jag fick Veta att den heter lime men annars hittar man HÄR
ok, tack!

tack så mycket!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

16 jun, 2013 18:47

Dramione99
Elev

Avatar


Okej people, har någon här sett filmen "Monte Carlo"? Är den bra? Vad lite mer exakt handlar den om? Funderar på att se den nu, eftersom att jag har tråkigt. Är det värt det?

16 jun, 2013 18:47

Borttagen

Avatar


"Min" färg att skriva med

16 jun, 2013 18:51

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!
Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?

jaaa, någon rolig färg på text skulle ju inte vara fel!
Ne, precis c:

jag provade mig fram till den här, före jag fick Veta att den heter lime men annars hittar man HÄR
ok, tack!

tack så mycket!!!!!!!

Har letat länge nu, men nu kan jag skriva med rawenclawblå! Alltså så här! Skönt att kunna det.

16 jun, 2013 18:52

Detta inlägg ändrades senast 2013-06-16 kl. 18:54
Antal ändringar: 1

Ginny00
Elev

Avatar


Jag var på showskola idag! Det var roligt

16 jun, 2013 18:53

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:

Har letat länge nu, men nu kan jag skriva med rawenclawblå! Alltså så här! Skönt att kunna det.

DU kanske menar så där^^!

16 jun, 2013 18:54

Ginny00
Elev

Avatar


Alltså jag tror jag är typ allergisk mot något konstigt ämne som finns i halstabletter och sprutgrädde
för jag får ont i magen av båda??

16 jun, 2013 18:56

1 2 3 ... 12814 12815 12816 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.