Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12813 12814 12815 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

16 jun, 2013 18:05

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

16 jun, 2013 18:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

16 jun, 2013 18:28

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

kallt! Ja jag vill gärna videochatta

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

16 jun, 2013 18:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

16 jun, 2013 18:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

kallt! Ja jag vill gärna videochatta
Okajj Heter andreea1321

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!
Vad varmt! :<

16 jun, 2013 18:33

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


min lillasyster har precis haft kalas med sina kompisar och det fanns tårta och festis kvar, som jag gärna åt 3 bitar av och drack upp en festis av dem som var kvar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

16 jun, 2013 18:34

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!

16 jun, 2013 18:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!
Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?

16 jun, 2013 18:36

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:

vad det inte kallt!?
Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Jag kan btw videochatta med dig på Skype, om du vill

omg what?
här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17!

ja, 21 grader var det igår när jag simmade!
Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?

jaaa, någon rolig färg på text skulle ju inte vara fel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

16 jun, 2013 18:38

1 2 3 ... 12813 12814 12815 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.