@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Badade i havet i Sverige för första gången i år! C:
16 jun, 2013 18:05 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!?
<3 It's a metaphor <3
16 jun, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? 16 jun, 2013 18:28 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? kallt! Ja jag vill gärna videochatta
<3 It's a metaphor <3
16 jun, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? omg what? här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17! 16 jun, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 100: Okajj Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? kallt! Ja jag vill gärna videochatta Skrivet av Borttagen: Vad varmt! :<Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? omg what? här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17! 16 jun, 2013 18:33 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
min lillasyster har precis haft kalas med sina kompisar och det fanns tårta och festis kvar, som jag gärna åt 3 bitar av och drack upp en festis av dem som var kvar
<3 It's a metaphor <3
16 jun, 2013 18:34 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? omg what? här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17! ja, 21 grader var det igår när jag simmade! 16 jun, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? omg what? här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17! ja, 21 grader var det igår när jag simmade! 16 jun, 2013 18:36 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Nä, vad orättvist! D: Måste btw ha någon awesome färg jag kan skriva all min text med! Vart hittar man olika färger? Eller är det bara att prova sig fram? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Jo, iskallt ^^ Där det var som kallast var det 12 grader haha Skrivet av Borttagen: Badade i havet i Sverige för första gången i år! C: vad det inte kallt!? omg what? här i finland har det varit 22 grader en dag, men oftast är det kring 17! ja, 21 grader var det igår när jag simmade! jaaa, någon rolig färg på text skulle ju inte vara fel!
<3 It's a metaphor <3
16 jun, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen