Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12811 12812 12813 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Borttagen:
Nu har jag och Renesmee cullen 1 exakt 2013 inlägg!!!

hehe, grattis!

Tack!

16 jun, 2013 11:47

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Var på Liseberg igår! Under tiden som jag och min pappa köade till att åka spinrock, var min mamma och min lillasyster inne i en affär och köpte varsin nyckelring med ugglor till mig och min lillasyster!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

16 jun, 2013 11:51

Hedwig96
Elev

Avatar


en perfekt dag att bara slappa, ligger fortfarande i sängen med pyjamasen på, regn ute!

16 jun, 2013 13:28

Obliviate_
Elev

Avatar


SDags att åka till jobbet. Sen e jag ledig ett tag iaf. Skönt. Är inte upplagd för jobb.

16 jun, 2013 13:50

Waters
Elev

Avatar


ehm hej
det är jag som var lizzie lovegood
jag liksom behövde börja om från början
ok bye x

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m0fon1egnG1r81lryo2_500.gif

16 jun, 2013 13:59

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Waters:
ehm hej
det är jag som var lizzie lovegood
jag liksom behövde börja om från början
ok bye x
men fan Felicia jag hade tänkt göra ett inlägg och fråga om någon visste vart du hade tagit vägen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

16 jun, 2013 14:09

Waters
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Waters:
ehm hej
det är jag som var lizzie lovegood
jag liksom behövde börja om från början
ok bye x
men fan Felicia jag hade tänkt göra ett inlägg och fråga om någon visste vart du hade tagit vägen

aw babe ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m0fon1egnG1r81lryo2_500.gif

16 jun, 2013 14:39

Unik
Elev

Avatar


Ni vet den där regnbågsgrejen man kan ha på sin sida?

Såg idag att den hette Sexualitetshalsduken.

Jag erkänner - jag trodde att det var en sån här sur godis, ni vet remmar. Och jag fattade varken att det var en halsduk eller att den hade något med folks läggningar (?) att göra. :C

Annan grej: Jag har alltid trott att den här smileysen: , är Quirrel. Men insåg häromdagen att det kanske är Draco. .-.

Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se

16 jun, 2013 14:56

Solkatten
Elev

Avatar


Vilket skitväder det är idag. Bara regnar. Åska har det också gjort. o.O Inte lite heller. Hoppas det inte blir såhär resten av sommaren...

Edit; Jävlar vad det åskade nu. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 jun, 2013 15:40

Borttagen

Avatar


Hemma igen efter åtta dagar läger

summary:

äta, "HÄÄSTN!", käffi, "BONDN BEHÖVS!", dopp med kläder på, äta mer, Blanket Fort, "BONDN BEHÖVS... FÖR ATT DÖ.", "SAVE THE HORSE!", schack, "Finns itt betär!", Munchkin och myggmord

16 jun, 2013 15:42

1 2 3 ... 12811 12812 12813 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.