@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag är såå trött men ändå kan jag inte sova?? :s
16 jun, 2013 04:19 |
|
Leonora
Elev |
16 jun, 2013 06:12 |
|
Ginny00
Elev |
Ska på dansläger idag, ställde larm på 7.45 men glömde sätta på det.
Gissa vilken tid jag,helt av mig själv, är klarvaken? 16 jun, 2013 07:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Yo Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum! När fyller du år? 16 jun, 2013 09:00 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av GinnyWeasley1: Haha förstår det xD Har du ätit chiliglass nån gång? Jag sitter och äter en bit chili - ost, och det enda som dyker upp i mitt huvud är: Starkt! Nej, det har jag inte. Jag visste inte ens att det fanns! Tror du att sådana glassar finns i England? Isåfall får jag leta efter sådana när jag är där. 16 jun, 2013 09:32 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Ååååh ska du också till England! Skrivet av LauraTree: Skrivet av GinnyWeasley1: Haha förstår det xD Har du ätit chiliglass nån gång? Jag sitter och äter en bit chili - ost, och det enda som dyker upp i mitt huvud är: Starkt! Nej, det har jag inte. Jag visste inte ens att det fanns! Tror du att sådana glassar finns i England? Isåfall får jag leta efter sådana när jag är där. 16 jun, 2013 09:35 |
|
Borttagen
|
13.00 så ska mina småsyskon ha dop, och en massa släktingar kommer komma. ._.''
Och jag har inte så jättenära relation till dem så vafan ska man säga liksom? Hur ska man hälsa? Vad ska man prata om efteråt när vi fikar? Och jag är ju inte en så himla pratsam person heller, är oftast tyst om jag är med någon som jag inte känner jättebra. Åh. Fast jag har ju åtminstone en av mina bästisar med mig, fast jag vet inte hur det blir för henne heller då hon inte känner någon där alls förutom mig och min familj. :'s and i don't even like big crowds usch på dig ångest, gå iväg och lämna mig ifred jag orkar inte med dig just nu 16 jun, 2013 09:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I juli. 25:e Skrivet av Borttagen: Yo Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum! När fyller du år? 16 jun, 2013 10:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I juli. 25:e Skrivet av Borttagen: Yo Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum! När fyller du år? Oo!! Vad önskar du dig? Kan kanske ha med en present på mugglis träffen! 16 jun, 2013 10:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aw, sötis ♥ Önskar mig typ presentkort haha c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I juli. 25:e Skrivet av Borttagen: Yo Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum! När fyller du år? Oo!! Vad önskar du dig? Kan kanske ha med en present på mugglis träffen! 16 jun, 2013 10:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen