Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12809 12810 12811 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag är såå trött men ändå kan jag inte sova?? :s

16 jun, 2013 04:19

Leonora
Elev

Avatar


Känns ju helt jävla omöjligt att få en lägenhet.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m79mgfjCKA1qm6so9.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F9Gqejst.gif

16 jun, 2013 06:12

Ginny00
Elev

Avatar


Ska på dansläger idag, ställde larm på 7.45 men glömde sätta på det.
Gissa vilken tid jag,helt av mig själv, är klarvaken?

16 jun, 2013 07:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Yo

Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum!

När fyller du år?

16 jun, 2013 09:00

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av GinnyWeasley1:
Jag sitter och äter en bit chili - ost, och det enda som dyker upp i mitt huvud är: Starkt!
Haha förstår det xD Har du ätit chiliglass nån gång?


Nej, det har jag inte.
Jag visste inte ens att det fanns!
Tror du att sådana glassar finns i England? Isåfall får jag leta efter sådana när jag är där.

16 jun, 2013 09:32

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyWeasley1:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av GinnyWeasley1:
Jag sitter och äter en bit chili - ost, och det enda som dyker upp i mitt huvud är: Starkt!
Haha förstår det xD Har du ätit chiliglass nån gång?


Nej, det har jag inte.
Jag visste inte ens att det fanns!
Tror du att sådana glassar finns i England? Isåfall får jag leta efter sådana när jag är där.
Ååååh ska du också till England! Ja, nånstans gör det säkert det

16 jun, 2013 09:35

Borttagen

Avatar


13.00 så ska mina småsyskon ha dop, och en massa släktingar kommer komma. ._.''

Och jag har inte så jättenära relation till dem så vafan ska man säga liksom? Hur ska man hälsa? Vad ska man prata om efteråt när vi fikar? Och jag är ju inte en så himla pratsam person heller, är oftast tyst om jag är med någon som jag inte känner jättebra. Åh.
Fast jag har ju åtminstone en av mina bästisar med mig, fast jag vet inte hur det blir för henne heller då hon inte känner någon där alls förutom mig och min familj. :'s

and i don't even like big crowds

usch på dig ångest, gå iväg och lämna mig ifred jag orkar inte med dig just nu

16 jun, 2013 09:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Yo

Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum!

När fyller du år?
I juli. 25:e

16 jun, 2013 10:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Yo

Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum!

När fyller du år?
I juli. 25:e

Oo!!
Vad önskar du dig? Kan kanske ha med en present på mugglis träffen!

16 jun, 2013 10:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Yo

Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum!

När fyller du år?
I juli. 25:e

Oo!!
Vad önskar du dig? Kan kanske ha med en present på mugglis träffen!
Aw, sötis ♥ Önskar mig typ presentkort haha c:

16 jun, 2013 10:10

1 2 3 ... 12809 12810 12811 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.