@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
5 jan, 2012 12:51 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Någon som vill köpa en dunderklubba? Jag vill! Samlar på klubbor xD Hur mycket kan du betala för en? 10 galleoner är mitt högsta bud Nononono...15! Okej, vi säger 15g! scarhead- *Känner efter om jag har en bula*....AAAAA! Har en enorm bula mitt på huvudet...YOU ARE REALLY NASTY! Hallå??? spam... Jag menar, vi säger 15 gallenoner, oj spam!
5 jan, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
Det var åsum! Var där med Miyuki, scarhead, joel9324 och Tintin...fast jag sov typ hela tin... Joel, we have a deal...kolla på marknaden! 5 jan, 2012 12:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag kan inte sjunga, jag kan gunga!
JAAAAAAA JAG ÄR STÖRD. Jag lyssnar på Mange Bjuder flera gånger om och skrattar åt tystnaden som uppstår när de manglar ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jan, 2012 12:54 |
|
scarhead
Lärare |
5 jan, 2012 12:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 5 kl. 12:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag kan inte sjunga, jag kan gunga! JAAAAAAA JAG ÄR STÖRD. Jag lyssnar på Mange Bjuder flera gånger om och skrattar åt tystnaden som uppstår när de manglar ^^ "ALLA MANGLAR PÅ NU!" 5 jan, 2012 12:56 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag kan inte sjunga, jag kan gunga! JAAAAAAA JAG ÄR STÖRD. Jag lyssnar på Mange Bjuder flera gånger om och skrattar åt tystnaden som uppstår när de manglar ^^ "ALLA MANGLAR PÅ NU!" "Mange Bjuooder! Mange.mange,mange, Mange Bjuder" Mä,mä,mä,mange,mä,mä,mä"
5 jan, 2012 12:57 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var åsum! Var där med Miyuki, scarhead, joel9324 och Tintin...fast jag sov typ hela tin... Joel, we have a deal...kolla på marknaden! Det är därför jag ska gå på Mugglis-träff med Potter- party ;D
5 jan, 2012 12:57 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Borttagen: Det var åsum! Var där med Miyuki, scarhead, joel9324 och Tintin...fast jag sov typ hela tin... Joel, we have a deal...kolla på marknaden! Det är därför jag ska gå på Mugglis-träff med Potter- party ;D jag kanske kan gå på den, hoppas det
5 jan, 2012 12:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag kan inte sjunga, jag kan gunga! JAAAAAAA JAG ÄR STÖRD. Jag lyssnar på Mange Bjuder flera gånger om och skrattar åt tystnaden som uppstår när de manglar ^^ "ALLA MANGLAR PÅ NU!" Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag kan inte sjunga, jag kan gunga! JAAAAAAA JAG ÄR STÖRD. Jag lyssnar på Mange Bjuder flera gånger om och skrattar åt tystnaden som uppstår när de manglar ^^ "ALLA MANGLAR PÅ NU!" "Mange Bjuooder! Mange.mange,mange, Mange Bjuder" Mä,mä,mä,mange,mä,mä,mä" Ni hajar! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jan, 2012 12:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen