Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
10 aug, 2012 15:00 |
|
MissLollo
Elev |
10 aug, 2012 15:04 |
|
Ormtunga
Elev |
Aww tack MissLollo men dinna fanfics är ju jätte bra (även fast jag bara läser en, av anledningen till att jag inte hittat några fler gjorda av dig, du får gärna skicka länkar till fler du har gjort). Men allvarligt jag lovar du äger på att skriva. LOVAR!!!!!
10 aug, 2012 15:05 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
10 aug, 2012 15:07 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Ormtunga: naw ♥ alla länkar finns på min profil om du vill kolla in de andra Aww tack MissLollo men dinna fanfics är ju jätte bra (även fast jag bara läser en, av anledningen till att jag inte hittat några fler gjorda av dig, du får gärna skicka länkar till fler du har gjort). Men allvarligt jag lovar du äger på att skriva. LOVAR!!!!!
10 aug, 2012 15:14 |
|
Ormtunga
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Ormtunga: naw ♥ alla länkar finns på min profil om du vill kolla in de andra Aww tack MissLollo men dinna fanfics är ju jätte bra (även fast jag bara läser en, av anledningen till att jag inte hittat några fler gjorda av dig, du får gärna skicka länkar till fler du har gjort). Men allvarligt jag lovar du äger på att skriva. LOVAR!!!!! Jaaaa vad bra!
10 aug, 2012 15:16 |
|
MissFniss
Elev |
10 aug, 2012 15:51 |
|
Conflate
Elev |
Jag vill ge en komplimang till Trezzan för att du är en underbar människa som får mig att skratta och som jag kan diskutera allt mellan himmel och jord med. Vår konversationer kan bli otroligt flummiga, vilket jag älskar. 83 ♥
Tack för att du finns. ♥
10 aug, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
10 aug, 2012 16:20 |
|
LauraTree
Elev |
Kom på att jag aldrig gett komplimanger alls under min tid på mugglis. Jaja, bättre sent än aldrig, här kommer mitt första och absolut inte sista inlägg här:
Bombarda: Du var den allra första jag ugglade med när jag just blivit medlem. Du fick mig att känna mig jättevälkommen här på mugglis♥ Valmo: Du kanske inte kommer i håg, men vi ugglade om anti-smink nån gång i höstas och jag blev verkligen jätteglad att det fanns nån annan som tyckte likadant som jag Whya lillamymin: Vi måste uggla nån gång som du sa. Vi är ju dessutom orienterare båda två! Miss_Green: Tack för att du grundat DA STHLM, världens bästa klubb HarryPotterr: Dy verkar så awesome och jag längtar SÅ mycket tills vi träffas på Pottermäsan ♥ Zmaragd: Minns du när vi och HarryPotterr kom på namnen Kamelen, Elefanten och Mammuten? Jag vet inte hur det var med dig, men jag hade jättekul Och så måste jag ge komplimanger till mugglisar som enligt mig skriver HELT fantastiskt: AnMel, HarryPotterr, Victoire Weasly, Ginny4ever, t i l d a och Ellie Lovegood! Ni skulle kunna bli författare allihop! Hoppas jag inte glömt nån nu... 10 aug, 2012 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen