Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 9 feb, 2014 19:16 |
|
Elma00
Elev |
9 feb, 2014 19:48 |
|
Ginny00
Elev |
Du är inget av det där, så du vet! ♥ Tusen kramar! 9 feb, 2014 20:08 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
♥♥♥massa tack och kramar till dig med 9 feb, 2014 20:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-02- 9 kl. 20:11
|
|
JosefinFini
Elev |
9 feb, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Ännu en natt jag inte kan somna.... somnar som TIDIGAST vid 4 varje natt, vaknar 9-10 av mig själv (har eftermiddags/kvällsjobb så jag behöver inte gå upp astidigt som tur är), jag orkar inte göra någonting vettigt på dagarna för jag är så trött. Men lagom till kvällen försvinner tröttheten men jag är inte direkt pigg heller. Vet inte vad jag ska ta mig till. Nu var jag tvungen att gå upp ur sängen en stund, jag blir liksom helt utled på att ligga ner.
10 feb, 2014 03:17 |
|
Borttagen
|
Jag fick inte jobbet som jag blev kallad till intervju för. Vad värdelös man känner sig nu.
10 feb, 2014 14:31 |
|
Hapo
Elev |
Hejdå typ.
Ingen vill prata med mig här längre. Det är alltid jag som får ta kontakt. Och jag orkar inte, det är ju så uppenbart att ni inte vill ha med mig och göra längre. Alla ni som brukade skriva till mig - kan ni inte bara säga det då? Det är i alla fall snällare än att bara strunta i mig eller vad ni nu gör. Och ni behöver inte börja skriva till mig nu bara för att ni ser det här. Jag vet ju redan att ni egentligen inte vill det. Men varför är jag ens kvar här på mugglis då? Inte vet jag, kanske för att jag innerst inne hoppas att ni ska höra av er. Men ni gör ju inte det. Men tack för den tiden ni gav mig och ett inte-tack för ert outtalade hejdå 10 feb, 2014 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: Hejdå typ. Ingen vill prata med mig här längre. Det är alltid jag som får ta kontakt. Och jag orkar inte, det är ju så uppenbart att ni inte vill ha med mig och göra längre. Alla ni som brukade skriva till mig - kan ni inte bara säga det då? Det är i alla fall snällare än att bara strunta i mig eller vad ni nu gör. Och ni behöver inte börja skriva till mig nu bara för att ni ser det här. Jag vet ju redan att ni egentligen inte vill det. Men varför är jag ens kvar här på mugglis då? Inte vet jag, kanske för att jag innerst inne hoppas att ni ska höra av er. Men ni gör ju inte det. Men tack för den tiden ni gav mig och ett inte-tack för ert outtalade hejdå Finis♥ om du inte fått något svar från mig är det nog för att min webbläsare/internet har krånglat lite♥ jag bryr mig om dig ska du veta och vill verkligen att du ska vara kvar finis♥ finns alltid♥ jag bryr mig om dig♥ 10 feb, 2014 16:14
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-10 kl. 18:48
|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ännu en natt jag inte kan somna.... somnar som TIDIGAST vid 4 varje natt, vaknar 9-10 av mig själv (har eftermiddags/kvällsjobb så jag behöver inte gå upp astidigt som tur är), jag orkar inte göra någonting vettigt på dagarna för jag är så trött. Men lagom till kvällen försvinner tröttheten men jag är inte direkt pigg heller. Vet inte vad jag ska ta mig till. Nu var jag tvungen att gå upp ur sängen en stund, jag blir liksom helt utled på att ligga ner. Jag vet hur det känns. Har sådana där nätter ibland då jag inte somnar alls (Som igår) och ligger halvvaken hela natten. Det suger verkligen. ![]()
10 feb, 2014 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen