@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
den var där två minuter sedan! en gif på en snäcka fyy ♏︎ 15 jun, 2013 23:40 |
|
Hedwig96
Elev |
jaha, den försvann snabbt då! 15 jun, 2013 23:41 |
|
Pixie
Elev |
15 jun, 2013 23:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... -Jag- hade valt England, men det är för att jag aldrig har känt något sug att åka till USA, däremot har jag alltid drömt om vackra England. Men om du tycker om USA så är det nog bättre om du väljer det då det, som sagt, är lite svårare att komma dit i "vanliga" fall.. Jag tycker ju om båda länderna. Men jag vet inte om att åka som utbytesstudent är så bra egentligen. Asså, jag vill ju verkligen åka och jag skulle hata mig själv om jag inte åkte men jag är ju liksom skit blyg. Jag är inte den som tar första steget precis så jag skulle säkert inte få några vänner eller någonting, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 23:47 |
|
Katla
Elev |
VAD FAAN DET ÄR EN JÄVLA SNIGEL PÅ ANSLAGSTAVLAN IGEN JAG VILL SPY TA BORT DEN!!!!
♏︎ 16 jun, 2013 00:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Katla: VAD FAAN DET ÄR EN JÄVLA SNIGEL PÅ ANSLAGSTAVLAN IGEN JAG VILL SPY TA BORT DEN!!!! aaah, nu ser jag den! 16 jun, 2013 00:11 |
|
Torazu
Elev |
Kul sak att göra i en hiss
Rynka pannan och muttra, Måste gå! Måste gå!. Ge slutligen ifrån dig en djup suck och säg, Oj... People will believe anything if you whisper it
16 jun, 2013 00:19 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Torazu: Kul sak att göra i en hiss Rynka pannan och muttra, Måste gå! Måste gå!. Ge slutligen ifrån dig en djup suck och säg, Oj... Haha xD en annan rolig sak man borde testa är att om man är i en hiss eller en annan plats där det är folk (men att det ändå är tyst där inne så de hör vad man säger), då öppnar man lite sin väska så ingen kan se in i den (och om man har en väska med sig) och viskar man huvudet nära väskans öppning "schhhh! prata inte så högt! de märker er!" inte min idé! en annan Awesome mugglis som kommit på det! 16 jun, 2013 00:24 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... -Jag- hade valt England, men det är för att jag aldrig har känt något sug att åka till USA, däremot har jag alltid drömt om vackra England. Men om du tycker om USA så är det nog bättre om du väljer det då det, som sagt, är lite svårare att komma dit i "vanliga" fall.. Jag tycker ju om båda länderna. Men jag vet inte om att åka som utbytesstudent är så bra egentligen. Asså, jag vill ju verkligen åka och jag skulle hata mig själv om jag inte åkte men jag är ju liksom skit blyg. Jag är inte den som tar första steget precis så jag skulle säkert inte få några vänner eller någonting, haha. Jag är också sjukt, otroligt, jobbigt blyg. Det är en av anledningarna till att jag åker, för att komma ur min comfort zone och göra någonting jag inte är helt 100 på att jag kommer klara. Jag är dessutom väldigt beroende av andra och det här utbytesåret kommer göra mig mycket mer självständig (hoppas jag i alla fall). Så jo jag tror att ett sådant här år kommer vara bra för dig, lika bra som för mig, och när du kommer tillbaka hem kommer du vara mycket socialare och inte alls lika blyg!
16 jun, 2013 01:17 |
|
Solkatten
Elev |
Att det ska vara så svårt att somna. -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2013 02:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen