@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
åhh, typ alla reser nånstans, London, spanien...
men jag då... jag vill oxå nånstans! 15 jun, 2013 22:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: åhh, typ alla reser nånstans, London, spanien... men jag då... jag vill oxå nånstans! Jag med! Har inte rest utomlands på evigheter! Alla verkar åka till London hela tiden, jag vill också dit. Har aldrig varit där. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 22:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: åhh, typ alla reser nånstans, London, spanien... men jag då... jag vill oxå nånstans! Jag med! Har inte rest utomlands på evigheter! ja, inte jag heller! har aldrig ens åkt flygplan, så jag har inte varit så långt alls! 15 jun, 2013 22:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: åhh, typ alla reser nånstans, London, spanien... men jag då... jag vill oxå nånstans! Jag med! Har inte rest utomlands på evigheter! ja, inte jag heller! har aldrig ens åkt flygplan, så jag har inte varit så långt alls! Jag har varit i Danmark, Italien och Tyskland. Hade vart coolt att åka flygplan. ^^ Vi åkte tåg då vi åkte till Italien och Tyskland, men det var ju sjukt många år sedan jag var där. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 22:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: åhh, typ alla reser nånstans, London, spanien... men jag då... jag vill oxå nånstans! Jag med! Har inte rest utomlands på evigheter! ja, inte jag heller! har aldrig ens åkt flygplan, så jag har inte varit så långt alls! Jag har varit i Danmark, Italien och Tyskland. Hade vart coolt att åka flygplan. ^^ Vi åkte tåg då vi åkte till Italien och Tyskland, men det var ju sjukt många år sedan jag var där. jag har typ bara varit i granländerna! Ryssland, Sverige, Norge, Polen, Estland! har du aldrig åkt flyg, du heller?? hur for ni till Italien då? 15 jun, 2013 22:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: åhh, typ alla reser nånstans, London, spanien... men jag då... jag vill oxå nånstans! Jag med! Har inte rest utomlands på evigheter! ja, inte jag heller! har aldrig ens åkt flygplan, så jag har inte varit så långt alls! Jag har varit i Danmark, Italien och Tyskland. Hade vart coolt att åka flygplan. ^^ Vi åkte tåg då vi åkte till Italien och Tyskland, men det var ju sjukt många år sedan jag var där. jag har typ bara varit i granländerna! Ryssland, Sverige, Norge, Polen, Estland! har du aldrig åkt flyg, du heller?? hur for ni till Italien då? Åkte tåg dit också har jag för mig. Vi sov på tåget. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 22:59 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: åhh, typ alla reser nånstans, London, spanien... men jag då... jag vill oxå nånstans! Jag med! Har inte rest utomlands på evigheter! ja, inte jag heller! har aldrig ens åkt flygplan, så jag har inte varit så långt alls! Jag har varit i Danmark, Italien och Tyskland. Hade vart coolt att åka flygplan. ^^ Vi åkte tåg då vi åkte till Italien och Tyskland, men det var ju sjukt många år sedan jag var där. jag har typ bara varit i granländerna! Ryssland, Sverige, Norge, Polen, Estland! har du aldrig åkt flyg, du heller?? hur for ni till Italien då? Åkte tåg dit också har jag för mig. Vi sov på tåget. aha, okej! såg nu att du skrev de där uppe^^ men jag kanske kommer till Sverige iår igen, med vår egen båt iallafall! 15 jun, 2013 23:01 |
|
Katla
Elev |
FY SATAN TROR JAG DÖR DET ÄR EN SNIGEL PÅ ANSLAGSTAVLAN??? vem satte den där jag fick ju panik!! ha lite respekt för oss med snigelfobi va
♏︎ 15 jun, 2013 23:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Jee de här är mitt 2222. inlägg!
Usch det kommer knakand ljud från köket o jag är ensam hemma! Och de är ingen där, jag är en modig Gryffindorare som gått dit för att kolla! Men ändå... Katla va, det är ingen snigel på avslagstavlan!!?? 15 jun, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... -Jag- hade valt England, men det är för att jag aldrig har känt något sug att åka till USA, däremot har jag alltid drömt om vackra England. Men om du tycker om USA så är det nog bättre om du väljer det då det, som sagt, är lite svårare att komma dit i "vanliga" fall.. 15 jun, 2013 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen