@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... För mig stod det också mellan England och USA, men jag valde tillslut USA för att jag känner som du att jag antagligen inte kommer åka dit ifall jag inte åker nu plus att England är så nära att man lätt skulle kunna åka dit bara för en helg! Dessutom blir USA någon tusenlapp billigare... men samtidigt skulle jag vilja ha en engelsk accent. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 20:32 |
|
Verro_Luna
Elev |
15 jun, 2013 20:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 jun, 2013 20:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... För mig stod det också mellan England och USA, men jag valde tillslut USA för att jag känner som du att jag antagligen inte kommer åka dit ifall jag inte åker nu plus att England är så nära att man lätt skulle kunna åka dit bara för en helg! Dessutom blir USA någon tusenlapp billigare... men samtidigt skulle jag vilja ha en engelsk accent. xD Ja men då tycker jag verkligen att du ska välja USA! USA har en helt okej accent också
15 jun, 2013 20:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... För mig stod det också mellan England och USA, men jag valde tillslut USA för att jag känner som du att jag antagligen inte kommer åka dit ifall jag inte åker nu plus att England är så nära att man lätt skulle kunna åka dit bara för en helg! Dessutom blir USA någon tusenlapp billigare... men samtidigt skulle jag vilja ha en engelsk accent. xD Ja men då tycker jag verkligen att du ska välja USA! USA har en helt okej accent också Jag tror det får bli USA. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 20:47 |
|
Leonora
Elev |
15 jun, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Yo
Längtar så mycket till min födelsedag ♥ Det kommer att bli åzum! 15 jun, 2013 20:49 |
|
Margaret
Elev |
Jag har börjat jobba på en fanfiction om The Hogwarts founders. Har tänkt på det så himla länge, men nu har jag äntligen börjat, hihi.
![]()
15 jun, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Margaret: Vart ska du lägga ut den? (Om du ens ska lägga ut den...)Jag har börjat jobba på en fanfiction om The Hogwarts founders. Har tänkt på det så himla länge, men nu har jag äntligen börjat, hihi. 15 jun, 2013 20:53 |
|
Ginny00
Elev |
Har kollat på fyra avsnitt PLL nu. På en vecka.
...jag nördar den ju inte stenhårt direkt, HAHA. xD 15 jun, 2013 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen