@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad är det för nått. Vad heter sidan? Det är bara en meme. En vän lade upp den på facebook. 15 jun, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem OMG!!! VAR DU OCKSÅ DÄR? Jag med! Skit! JaG kanske såg dig! Gick du med i tåget? 15 jun, 2013 19:45 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är så otroligt trött xD ska dansa imorgon också..
15 jun, 2013 19:51 |
|
LolFeelings
Elev |
15 jun, 2013 19:54 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 20:07 |
|
Tvilling
Elev |
håller på o bränna min första skiva ever just nu 8] #yeahman
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 15 jun, 2013 20:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... För mig stod det också mellan England och USA, men jag valde tillslut USA för att jag känner som du att jag antagligen inte kommer åka dit ifall jag inte åker nu plus att England är så nära att man lätt skulle kunna åka dit bara för en helg!
15 jun, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej. Du? ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem OMG!!! VAR DU OCKSÅ DÄR? Jag med! Skit! JaG kanske såg dig! Gick du med i tåget? Skrivet av Solkatten: USA! Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... 15 jun, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej. Du? ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem OMG!!! VAR DU OCKSÅ DÄR? Jag med! Skit! JaG kanske såg dig! Gick du med i tåget? Ja! Gick med vid kulturens hus Skrivet av Solkatten: USA! Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej. Du? ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem OMG!!! VAR DU OCKSÅ DÄR? Jag med! Skit! JaG kanske såg dig! Gick du med i tåget? Skrivet av Solkatten: USA! Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej. Du? ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem OMG!!! VAR DU OCKSÅ DÄR? Jag med! Skit! JaG kanske såg dig! Gick du med i tåget? Skrivet av Solkatten: USA! Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda... 15 jun, 2013 20:27
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-15 kl. 20:32
|
|
Margaret
Elev |
Är det konstigt att jag har skapat en tumblr som bara handlar om kungliheter (historiska och nutida)? Majoriteten av alla bloggar jag följer är också sådana bloggar.
Haha, jag älskar monarkin. ![]()
15 jun, 2013 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen