Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12804 12805 12806 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Vad är det för nått.
Vad heter sidan?


Det är bara en meme. En vän lade upp den på facebook.

15 jun, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem

OMG!!!
VAR DU OCKSÅ DÄR?
Jag med!
Ja

Skit!
JaG kanske såg dig!
Gick du med i tåget?

15 jun, 2013 19:45

Ginny00
Elev

Avatar


Jag är så otroligt trött xD ska dansa imorgon också..

15 jun, 2013 19:51

LolFeelings
Elev

Avatar


Jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag börjat läsa creepypastas.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

15 jun, 2013 19:54

Solkatten
Elev

Avatar


Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jun, 2013 20:07

Tvilling
Elev

Avatar


håller på o bränna min första skiva ever just nu 8] #yeahman

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

15 jun, 2013 20:26

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda...

För mig stod det också mellan England och USA, men jag valde tillslut USA för att jag känner som du att jag antagligen inte kommer åka dit ifall jag inte åker nu plus att England är så nära att man lätt skulle kunna åka dit bara för en helg!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

15 jun, 2013 20:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem

OMG!!!
VAR DU OCKSÅ DÄR?
Jag med!
Ja

Skit!
JaG kanske såg dig!
Gick du med i tåget?
Nej. Du? ^^

Skrivet av Solkatten:
Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda...
USA!

15 jun, 2013 20:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem

OMG!!!
VAR DU OCKSÅ DÄR?
Jag med!
Ja

Skit!
JaG kanske såg dig!
Gick du med i tåget?
Nej. Du? ^^
Ja!
Gick med vid kulturens hus

Skrivet av Solkatten:
Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda...
USA!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem

OMG!!!
VAR DU OCKSÅ DÄR?
Jag med!
Ja

Skit!
JaG kanske såg dig!
Gick du med i tåget?
Nej. Du? ^^

Skrivet av Solkatten:
Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda...
USA!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem

OMG!!!
VAR DU OCKSÅ DÄR?
Jag med!
Ja

Skit!
JaG kanske såg dig!
Gick du med i tåget?
Nej. Du? ^^

Skrivet av Solkatten:
Jag kan fan inte bestämma mig. Jag vill åka till båda. </3 Utbytesstudent till USA eller England?! Help me out of this mess. Har inte frågat mina föräldrar ännu utan vill bestämma mig först. Om jag åker till England vill jag åka med EF och om jag åker till USA blir det med Explorius. USA blir visserligen lite billigare men jag vet inte... Till England kan man ju liksom åka på semester mer (dock inte samma sak som att åka som utbytesstudent), men USA är ju sjukt dyrt att åka till annars och om jag inte åker som utbytesstudent dit så vem vet när jag åker dit? Åh. Finns både för och nackdelar med båda...
USA!

15 jun, 2013 20:27

Detta inlägg ändrades senast 2013-06-15 kl. 20:32
Antal ändringar: 1

Margaret
Elev

Avatar


Är det konstigt att jag har skapat en tumblr som bara handlar om kungliheter (historiska och nutida)? Majoriteten av alla bloggar jag följer är också sådana bloggar.

Haha, jag älskar monarkin.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

15 jun, 2013 20:30

1 2 3 ... 12804 12805 12806 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.