@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det verkligen öser ner nu. Men det är mysigt. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 19:16 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har varit i Uppsala idag. Träffade änder som inte gillade läkerol
15 jun, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
15 jun, 2013 19:21 |
|
Solkatten
Elev |
Nu åskade det också.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
dethär stället kanske inte var så dåligt iallafall!
de har en rosa toalettstol. den är rosa. riktigt, riktigt helrosa. så sjukt coolt 8D 15 jun, 2013 19:24 |
|
Ginny00
Elev |
funderar på om jag ska hämta lördagsgodis eller inte :p
15 jun, 2013 19:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
15 jun, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Såg Alcazar live idag! Pratade med en av dem, och var typ fem cm från två av dem OMG!!! VAR DU OCKSÅ DÄR? Jag med! 15 jun, 2013 19:29 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Ginny00: funderar på om jag ska hämta lördagsgodis eller inte :p Där sa du något Jag vet! Jag är en klok människa. 15 jun, 2013 19:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Ginny00: funderar på om jag ska hämta lördagsgodis eller inte :p Där sa du något Jag vet! Jag är en klok människa. Klock... Hmm xD Socker är ju faktiskt inte så bra för tänderna, eller för kroppen... Men shoot! Jag är också godissugen 15 jun, 2013 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen