Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Försök att inte känna någon press. Du behöver inte göra det som inte känns bra! Om han vill det så får du säga till honom. Är du kär i honom förresten? Att fundera om om man klarar av ett förhållande är du verkligen inte ensam om. Jag känner alltid så. Jag ska försöka! ska inte försöka ta ngt förhastat osv. Mjaa, jag var lite intresserad i början (träffade han första gången nu i våras då vår kurs började) men nu har jag mest bara panik över det och jag vet inte alls om jag är intresserad längre....Men som sagt, jag får väl ta det som det kommer ^^ 8 feb, 2014 16:23 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Försök att inte känna någon press. Du behöver inte göra det som inte känns bra! Om han vill det så får du säga till honom. Är du kär i honom förresten? Att fundera om om man klarar av ett förhållande är du verkligen inte ensam om. Jag känner alltid så. Jag ska försöka! ska inte försöka ta ngt förhastat osv. Mjaa, jag var lite intresserad i början (träffade han första gången nu i våras då vår kurs började) men nu har jag mest bara panik över det och jag vet inte alls om jag är intresserad längre....Men som sagt, jag får väl ta det som det kommer ^^ Om du inte är säker på dina känslor så kan jag tänka mig att det är bäst att bete sig som om han vore en vän, och inte försöka visa att du är intresserad. Jag är väl inte bäst på relationer, men jag skulle tro att det är en bra taktik. Försök att tro att det blir jättekul, tankarna kan förändra mycket! Önskar dig en trevlig kväll och lycka till! ♥
8 feb, 2014 16:33 |
|
Rowena
Elev |
UUUH IT'S ATLANTIS SOON
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 8 feb, 2014 17:11 |
|
Ginny00
Elev |
JosefinFini du måste ingenting av det du skriver. Finis ♥
8 feb, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
Du är underbart fin och vacker, både på utsidan och insidan, och jag önskar att du också kunde förstå det. Du är perfekt som du är♥ 8 feb, 2014 17:23 |
|
JosefinFini
Elev |
Ginny00, Ugglan Hedwig: Tack för att ni bara är allmänt helt underbara. ♥
- Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
8 feb, 2014 23:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Att jag alltid alltid alltid ska dras till det här. Att det alltid alltid alltid måste sluta såhär. Jag orkar verkligen inte mer. Vill gå och prata med någon, pga och om flera olika anledningar. Men när jag inte ens kan prata om det med min mamma, hur fan ska jag kunna komma till någon professionell då?
9 feb, 2014 11:41 |
|
Chaemy
Elev |
9 feb, 2014 13:44 |
|
Frivolt
Elev |
Jora, det gick väldigt bra faktiskt Blev trevligt ändå, var skönt att det också blev lixom mer kompis-feeling än ngt mer. Var så rädd att det skulle bli ngt mer och jag vill lixom inte att sånt ska hända så fort 9 feb, 2014 13:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Att jag alltid alltid alltid ska dras till det här. Att det alltid alltid alltid måste sluta såhär. Jag orkar verkligen inte mer. Vill gå och prata med någon, pga och om flera olika anledningar. Men när jag inte ens kan prata om det med min mamma, hur fan ska jag kunna komma till någon professionell då? Kramar ♥ Jag mådde verkligen skit imorse och hade sådan ångest att jag inte ens kunde komma ihåg varför. Det blev lite bättre efter en väldigt varm dusch, och nu har jag haft en okej dag ändå, men jag har haft ångest nästan varje dag hela veckan nu och det är så fruktansvärt utmattande.. 9 feb, 2014 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen