Gott eller äckligt?
Forum > Quidditchplanen > Gott eller äckligt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Super
Gul snö! 7 dec, 2012 15:24 |
|
Seriously
Elev |
Usch!
Kaffe? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 dec, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Usch!
plast 7 dec, 2012 15:25 |
|
Seriously
Elev |
Att äta? Usch nej. Det är dessutom farligt att äta.
Majonäs? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 dec, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Usch det tycker jag absolut inte om!! (fast jag har egentligen inte smakat men ändå!!)
grismage? 7 dec, 2012 15:37 |
|
Borttagen
|
usch hur kunde du komma på en sån sak?
Gristryne? 7 dec, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
du vet... jag är ju jag!!
iaf usch nej äckligt!! en falukorv som har blivit daskad i rumpad på en clown med diarré? 7 dec, 2012 20:37 |
|
Måntass
Elev |
7 dec, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Ja venneh vad ja tror? ..... varm skinka? Vad tror du? ._.
7 dec, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Liv♥ en fråga? Okej jag fortsätter
choklad 7 dec, 2012 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen