Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 nov, 2011 14:56 |
|
EMELESEL
Elev |
18 nov, 2011 15:49 |
|
Borttagen
|
18 nov, 2011 15:49 |
|
whirlwinds
Elev |
På grund av sjukdom har Pasted tyvärr ställt in och kommer därför inte att medverka under morgondagens spelning med Dia Psalma + Snakestorm + Trash Amigos.
FFFFUUUUUU-
18 nov, 2011 20:03 |
|
Fang
Elev |
beatricepuffsurraren
18 nov, 2011 22:04 |
|
whirlwinds
Elev |
18 nov, 2011 22:05 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
18 nov, 2011 22:05 |
|
superman
Elev |
Ditt konto har spärrats
Varför visas det här? Någon kan ha använt ditt konto för att skicka en stor mängd skräppost (eller för att göra något annat som bryter mot Tjänstvillkor för Windows Live). Vi finns här för att hjälpa dig att få tillbaka ditt konto. Vad behöver du göra? Vi ber dig att ange ett mobilnummer dit vi kan skicka en verifieringskod. Sedan lägger vi till telefonnumret i din Windows Live-profil för framtida användning. När du har angett koden kan du byta lösenord och logga in. Vi har rensat dina kontoinställningar Kunder hamnar ofta här eftersom någon annan har tillgång till ditt konto och använder det utan din vetskap för att skicka skräppost. För att skydda dig och dina kontakter har vi tagit bort alla Hotmail-frånvaromeddelanden och länkade konton som du kan ha haft. 18 nov, 2011 22:06 |
|
Pixie
Elev |
18 nov, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
^
Dude, happens to me all the time. I have like, 3 emails. å <- My ctrl + v thing right naow. Can I just ask.. What time is it in sweden right now? :O 18 nov, 2011 22:09 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen