TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. Haha, jag har inte ens tränat idag.......SKA TRÄNA INNAN JAG SOVER SÅ JAG FÅR ALL INFORMATION IMORGON! MWHAHHAHAHAHA! 17 okt, 2017 19:48 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. Haha, jag har inte ens tränat idag.......SKA TRÄNA INNAN JAG SOVER SÅ JAG FÅR ALL INFORMATION IMORGON! MWHAHHAHAHAHA! MWHAHAHHAHAHAHAHA 17 okt, 2017 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkNight: MWHAHHAHAHA! JAG SKREV SOM EN ORM FÖRRA ÅRET XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. Haha, jag har inte ens tränat idag.......SKA TRÄNA INNAN JAG SOVER SÅ JAG FÅR ALL INFORMATION IMORGON! MWHAHHAHAHAHA! MWHAHAHHAHAHAHAHA 17 okt, 2017 20:15 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Borttagen: SNEAK LITTLE SNAKESkrivet av DarkNight: MWHAHHAHAHA! JAG SKREV SOM EN ORM FÖRRA ÅRET XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. Haha, jag har inte ens tränat idag.......SKA TRÄNA INNAN JAG SOVER SÅ JAG FÅR ALL INFORMATION IMORGON! MWHAHHAHAHAHA! MWHAHAHHAHAHAHAHA 17 okt, 2017 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: SNEAK LITTLE SNAKE Skrivet av DarkNight: MWHAHHAHAHA! JAG SKREV SOM EN ORM FÖRRA ÅRET XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. Haha, jag har inte ens tränat idag.......SKA TRÄNA INNAN JAG SOVER SÅ JAG FÅR ALL INFORMATION IMORGON! MWHAHHAHAHAHA! MWHAHAHHAHAHAHAHA TOE TOE TOE TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 17 okt, 2017 20:19 |
|
DarkNight
Elev |
just no
17 okt, 2017 20:20 |
|
Borttagen
|
17 okt, 2017 20:23 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. Haha, jag har inte ens tränat idag.......SKA TRÄNA INNAN JAG SOVER SÅ JAG FÅR ALL INFORMATION IMORGON! MWHAHHAHAHAHA! Har du börjat träna än?.. den kommer vara lätt sa andra klassen! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
17 okt, 2017 20:24 |
|
DarkNight
Elev |
17 okt, 2017 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: DET ÄNDA HON TÄNKER PÅ ÄR LÄXOR! SJÄLVKLART TYKCTE HON ATT DEN VAR LÄTT!Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. Haha, jag har inte ens tränat idag.......SKA TRÄNA INNAN JAG SOVER SÅ JAG FÅR ALL INFORMATION IMORGON! MWHAHHAHAHAHA! Har du börjat träna än?.. den kommer vara lätt sa andra klassen! 17 okt, 2017 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen