The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef Precis! 17 jan, 2017 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef Jamen jag såg inte avdelningen! 17 jan, 2017 16:27 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef Jamen jag såg inte avdelningen! Dom avdelningarna som står på första sidan är de som finns, så du får ansöka om anställning till någon av de
17 jan, 2017 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef Jamen jag såg inte avdelningen! Dom avdelningarna som står på första sidan är de som finns, så du får ansöka om anställning till någon av de Då kör jag Magisk transport 17 jan, 2017 16:30 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef Jamen jag såg inte avdelningen! Dom avdelningarna som står på första sidan är de som finns, så du får ansöka om anställning till någon av de Då kör jag Magisk transport Du måste tagga chefen
17 jan, 2017 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef Jamen jag såg inte avdelningen! Dom avdelningarna som står på första sidan är de som finns, så du får ansöka om anställning till någon av de Då kör jag Magisk transport Du måste tagga chefen Ok bottleofelixfelicis_ 17 jan, 2017 16:33 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef Jamen jag såg inte avdelningen! Dom avdelningarna som står på första sidan är de som finns, så du får ansöka om anställning till någon av de Då kör jag Magisk transport Du måste tagga chefen Ok bottleofelixfelicis_ bottleofelixfelicis : )
17 jan, 2017 16:36 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
17 jan, 2017 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Supermugglaren jag anställer dig gärna Georgetown skriver du upp honom? JAAAAAASSS! 17 jan, 2017 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Georgetown: är inte jag en av de?Vi söker fler personer till juryn i domstolen. Det bör vara minst fyra personer där så vi saknar tre. 18 jan, 2017 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen