Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 127 128 129 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Han är också en vampyr." Sa jag och skrattade till igen.
Ja, det är väl i alla fall bättre än en gullechampis? Jag började gapskratta av bara tanken.

15 nov, 2013 22:23

Borttagen

Avatar


-James-
"Jasså!"

-Diego-
Allvarligt. Ska jag söka upp Jenna och sitta och säga att du är en gulleschampis?

15 nov, 2013 22:26

Borttagen

Avatar


"Men du är min bästa dampis!" Jag började skratta igen.
Nej tack. Det går bra ändå.

15 nov, 2013 22:29

Borttagen

Avatar


-James-
"Har du druckit för mycket eller nått?"

-Diego-
Wii... Hur är det?

15 nov, 2013 22:31

Borttagen

Avatar


"Närå!"
Det är bra med mig! Har du druckit någon champis på sistone?

15 nov, 2013 22:34

Borttagen

Avatar


Herre Gud!

-Sanna-

15 nov, 2013 22:38

Borttagen

Avatar


"Jag måste gå! Men... Vi ses!"

-Will-

15 nov, 2013 22:47

Borttagen

Avatar


Jag satte mig hos Will.

15 nov, 2013 22:48

Borttagen

Avatar


"Hajj. Hur var det hos Wee?"

15 nov, 2013 22:49

Borttagen

Avatar


Jag ryckte lite på axlarna och tog upp min mobil med skalet som Will gett mig.

15 nov, 2013 22:51

1 2 3 ... 127 128 129 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.