Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Han är också en vampyr." Sa jag och skrattade till igen.
Ja, det är väl i alla fall bättre än en gullechampis? Jag började gapskratta av bara tanken.
15 nov, 2013 22:23
|
|
Borttagen
|
-James-
"Jasså!"
-Diego-
Allvarligt. Ska jag söka upp Jenna och sitta och säga att du är en gulleschampis?
15 nov, 2013 22:26
|
|
Borttagen
|
"Men du är min bästa dampis!" Jag började skratta igen.
Nej tack. Det går bra ändå.
15 nov, 2013 22:29
|
|
Borttagen
|
-James-
"Har du druckit för mycket eller nått?"
-Diego-
Wii... Hur är det?
15 nov, 2013 22:31
|
|
Borttagen
|
"Närå!"
Det är bra med mig! Har du druckit någon champis på sistone?
15 nov, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 22:38
|
|
Borttagen
|
"Jag måste gå! Men... Vi ses!"
-Will-
15 nov, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 22:48
|
|
Borttagen
|
"Hajj. Hur var det hos Wee?"
15 nov, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte lite på axlarna och tog upp min mobil med skalet som Will gett mig.
15 nov, 2013 22:51
|
Du får inte svara på den här tråden.