Lär känna din karaktär
Forum > Quidditchplanen > Lär känna din karaktär
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
"Jag har långt, rött, lockigt hår. Gröna ögon och ett ganska alldagligt ansikte. Jag har inte så mycket former. Jag klär mig i klänningar" - Isabella
Vem litar du mest på?
22 jul, 2013 01:05 |
|
Zendaya
Elev |
"Ivy, även om hon inte är kvar och kan lyssna på mig." Liam Nelson
Vart hittar jag dig? 22 jul, 2013 01:09 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Villken jobbig fråga! Hmm... Antagligen biblioteket eller utomhus med djur.." -Spencia Litteron
Vad äter du helst?
22 jul, 2013 02:02 |
|
MissLollo
Elev |
22 jul, 2013 22:25 |
|
Extremely
Elev |
"Det var nog när jag fick reda på att min pojkvän jobbat på en strippklubb för gaypeople"
Vad tycker du om kladdkaka?
26 jul, 2013 23:38 |
|
Borttagen
|
"Kladdkaka.. Det har jag aldrig provat, men det låter underligt." - Levithan Drake
Hur gammal är du? 27 jul, 2013 00:11 |
|
Rut Luna
Elev |
"Blott elva, har nyss börjat på Yggdrasil..."-Idun Hiertesteen
Vad är det abolut underbaraste i världen? Jag är faktiskt död. 27 jul, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
"Att känna saltstänken i ansiktet, vinden i håret och den friska havsluften när Merveilles skrov klyver de väldiga vågorna.. Det är en frihetskänsla i det som måste upplevas." - Dominique Bonhomme
Berätta om det bästa som någonsin hänt dig. 27 jul, 2013 14:42 |
|
Tvilling
Elev |
"That I met my best friend" -Josh Murphy
I vilken tidsålder skulle du vilja leva? ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 27 jul, 2013 15:46 |
|
Rut Luna
Elev |
"Jag måste erkänna att jag gärna skulle vilja leva i den Oskarianska tidsåldern, alltså slutet på 1800-talet."-Idun Hiertesteen
Vad är det värsta i världen? Jag är faktiskt död. 27 jul, 2013 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen