Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
True men så himla jobbigt att läsa om Rachel, Rachel, Rachel.
Solos, solos, solos. Kärlekssånger om henne o Finn 24/7. Blablabla ''Diva'' Blababla. And not even the good kind. Är så trött på henne -.- 23 feb, 2012 23:57 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
jag älskar rachel när hon är med mercedes och kurt eller quinn. då är hon så gullig.
jag gillar inte rachel när hon är med finn. >:I also MelodyJoseph din signatur asdfghjkl
23 feb, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: Tackar jag älskar rachel när hon är med mercedes och kurt eller quinn. då är hon så gullig. jag gillar inte rachel när hon är med finn. >:I also MelodyJoseph din signatur asdfghjkl 24 feb, 2012 00:01 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
24 feb, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
14 februari är en historisk dag för alla som shippar Brittana ♥
24 feb, 2012 00:39 |
|
Celebikai
Elev |
älskar Rachel med när det handlar om henne så är det Finn Finn Finnely Finnieboy.
BORT MED FINN INGEN GILLAR HONOM ![]()
24 feb, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
Jag älskar Cory. Han verkar vara en såndär schysst rolig kille i intervjuer och han är riktigt bra att på att spela en ''oskyldig'' douchebag
24 feb, 2012 10:14 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: 14 februari är en historisk dag för alla som shippar Brittana ♥ Ja, nästa år kommer jag fira Brittana-kyssens årsdag Inte alla hjärtans dag, det är inte lika viktigt x) ![]()
24 feb, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Samma här. Och om jag finner min riktiga valentine så får jag dissa människan den dagen. DET ÄR BRITTANA-DAY ♥Skrivet av Borttagen: 14 februari är en historisk dag för alla som shippar Brittana ♥ Ja, nästa år kommer jag fira Brittana-kyssens årsdag Inte alla hjärtans dag, det är inte lika viktigt x) 24 feb, 2012 14:33 |
|
EmahS
Elev |
haha. känner mig så jäkla efter.
jag såg på Ellen DeGeneres precis, och kände igen killarna som spelade cello där... Då inser jag att det är cello-killarna i Glee, och de visst är kända sen innan för sin version av Smooth Criminal på cello haha. Edit. lägger in videon om det finns någon mer som inte sett:
1 mar, 2012 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen