Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
17 sep, 2012 17:07 |
|
LauraTree
Elev |
HOPPAS det blir den 29! Jag måste träffa alla igen!
17 sep, 2012 17:17 |
|
dillen99
Elev |
Jag hoppas dock att det blir den 30 men synd att du inte kan då och att jag inte kan 29! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 17 sep, 2012 18:00 |
|
M00NSTER
Elev |
Detta är ett jätte svårt beslut ! Antingen 30:de när Miss_Green kan som är skaparen utav gruppen kan eller den 29:de då jag kan som ska hålla i träffar och sånt kan !
17 sep, 2012 18:49 |
|
JosefinFini
Elev |
För mig borde båda dagarna funka ♥
Vill verkligen träffa er allihopa! ♥ Vi kanske kan ha träffar både den 29:e och 30:e Men en liten fråga, vad kostar det att gå å skansen? ^^ ![]()
17 sep, 2012 19:29 |
|
Noctum
Elev |
17 sep, 2012 19:58 |
|
JosefinFini
Elev |
17 sep, 2012 20:00 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Detta är ett jätte svårt beslut ! Antingen 30:de när Miss_Green kan som är skaparen utav gruppen kan eller den 29:de då jag kan som ska hålla i träffar och sånt kan ! Men jag kan nog den 29 xD ;; ![]()
17 sep, 2012 20:55 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miss_Green: JAAAAAAA!! Skrivet av M00NSTER: Detta är ett jätte svårt beslut ! Antingen 30:de när Miss_Green kan som är skaparen utav gruppen kan eller den 29:de då jag kan som ska hålla i träffar och sånt kan ! Men jag kan nog den 29 xD Skrivet av JosefinFini: Jättebra idé! För mig borde båda dagarna funka ♥ Vill verkligen träffa er allihopa! ♥ Vi kanske kan ha träffar både den 29:e och 30:e Men en liten fråga, vad kostar det att gå å skansen? ^^ 17 sep, 2012 20:56 |
|
M00NSTER
Elev |
17 sep, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen