Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 127 128 129 130
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


3. Harry, för att han är ju huvudpersonen och han är så lätt att förstå

2 nov, 2012 08:35

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av hermionegranger02:
jag gillar snape!
Vad menar du med det?

Skrivet av Borttagen:
3. Harry, för att han är ju huvudpersonen och han är så lätt att förstå
Det är en ny fråga...

2 nov, 2012 11:21

Borttagen

Avatar


Winny Geasley: jag tycker ärligt inte att du ska skriva så hela tiden,vissa bevakar inte tråden och vissa har inte sett dem andra frågorna, inte för att vara taskig men

3 nov, 2012 22:51

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Winny Geasley: jag tycker ärligt inte att du ska skriva så hela tiden,vissa bevakar inte tråden och vissa har inte sett dem andra frågorna, inte för att vara taskig men
Jag bara skriver att det är en ny fråga. Jag vet att det finns de som bevakar, men det skrivs ju ändå oftast rätt så mycket, och dessutom skrev jag det bara 2 gånger!

4 nov, 2012 09:17

pocorn123
Elev

Avatar


Jag tror att jag passar bäst i Ravenclaw

Ät gul snö, det kan vara honungsöl

4 nov, 2012 12:48

Borttagen

Avatar


Vad är nya frågan ?

4 nov, 2012 20:42

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad är nya frågan ?
vad du tyckte om trolljakten .

4 nov, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Mugglis är grått och vanligt igen.. Hur känns det?

4 nov, 2012 21:57

Borttagen

Avatar


Det känns skönt faktiskt.. Jag älskade Halloweentemat men det gamla vanliga temat får mig att kunna slappna av och slippa tänka på att jag måste jaga troll x) Sen så får jag inte ont i ögonen längre 8D

4 nov, 2012 22:01

Majis
Elev

Avatar


Ja... Det känns lite lustigt, nu när man äntligen vande sig vid det nya Det känns så... Grått nu xD Men ändå, det är ju kul att ha det gamla tillbaka men saknar det nya kanske lite...
Men jag har aldrig firat jul på Mugglis... Blir det Jultema då????

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

5 nov, 2012 06:30

1 2 3 ... 127 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.