Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3. Harry, för att han är ju huvudpersonen och han är så lätt att förstå
2 nov, 2012 08:35 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av hermionegranger02: Vad menar du med det?jag gillar snape! Skrivet av Borttagen: Det är en ny fråga... 3. Harry, för att han är ju huvudpersonen och han är så lätt att förstå 2 nov, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Winny Geasley: jag tycker ärligt inte att du ska skriva så hela tiden,vissa bevakar inte tråden och vissa har inte sett dem andra frågorna, inte för att vara taskig men
3 nov, 2012 22:51 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag bara skriver att det är en ny fråga. Jag vet att det finns de som bevakar, men det skrivs ju ändå oftast rätt så mycket, och dessutom skrev jag det bara 2 gånger!Winny Geasley: jag tycker ärligt inte att du ska skriva så hela tiden,vissa bevakar inte tråden och vissa har inte sett dem andra frågorna, inte för att vara taskig men 4 nov, 2012 09:17 |
|
pocorn123
Elev |
Jag tror att jag passar bäst i Ravenclaw
![]() Ät gul snö, det kan vara honungsöl 4 nov, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Vad är nya frågan ?
4 nov, 2012 20:42 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad du tyckte om trolljakten Vad är nya frågan ? 4 nov, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Mugglis är grått och vanligt igen.. Hur känns det?
4 nov, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Det känns skönt faktiskt.. Jag älskade Halloweentemat men det gamla vanliga temat får mig att kunna slappna av och slippa tänka på att jag måste jaga troll x) Sen så får jag inte ont i ögonen längre 8D
4 nov, 2012 22:01 |
|
Majis
Elev |
Ja... Det känns lite lustigt, nu när man äntligen vande sig vid det nya
Men jag har aldrig firat jul på Mugglis... Blir det Jultema då???? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 nov, 2012 06:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen