The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Allebasi_reserv- hmm..jag gick och la mig kl. 00.04 igår...
31 dec, 2011 10:33 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Mooorning people, the zombie is up!!!
31 dec, 2011 10:51 |
|
Borttagen
|
hej^^
31 dec, 2011 10:52 |
|
Borttagen
|
jag väntar bara på att Heidi kommer hit med min cider .___.
hon var ond, försov sig >__< 31 dec, 2011 10:54 |
|
Borttagen
|
Jag siter i pyjamas nu. Ska åka hem snart.
Vilka ska vara online på mugglis på natten? Vill inte vara ensam... 31 dec, 2011 10:57 |
|
Borttagen
|
jag kommer nog inte vara inne, ska "festa" hos några c: men imorgon borde jag vara här ^^
31 dec, 2011 11:01 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Vad äter ni till frukost? <jag har ingen fantasi och jag är aldrig hungrig på morgonen så det hjälper inte så mycket....
31 dec, 2011 11:01 |
|
Borttagen
|
^ jag äter aldrig frukost, så :c
31 dec, 2011 11:01 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^nej inte jag heller, och det börjar synas.
Jag har vant min kropp vid endast 2 måltider per dag sen jag var i åttaårsåldern inte bra... 31 dec, 2011 11:03 |
|
Borttagen
|
^ jag äter knappt, men jag skyller på mediciner. det enda jag lever på är nikotin, koffein och medicin, den sista tiden iaf. Lite mat får jag i mig, men det är verkligen för lite för mig </3
31 dec, 2011 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen