Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Jag har en sådan jävla dålig dag. Inget vill samarbeta med mig. Jag ska göra det som jag bokstavligt talat tycker är tråkigast i hela världen och jag kan inte ens hitta det jag letar efter. Det ska vara klart i dag och klockan är för i helvete för mycket för att jag ska kunna orka gå upp vid rätt tid i morgon. Jag får ont i ögonen när jag försöker ta bort alla extremt stressade tårar pågrund av att mina händer håller på att gå sönder att att de är så jävla torra. Helosanen är också spårlöst försvunnen. JAG HATAR DEN HÄR DAGEN!
7 feb, 2014 22:11 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag har en sådan jävla dålig dag. Inget vill samarbeta med mig. Jag ska göra det som jag bokstavligt talat tycker är tråkigast i hela världen och jag kan inte ens hitta det jag letar efter. Det ska vara klart i dag och klockan är för i helvete för mycket för att jag ska kunna orka gå upp vid rätt tid i morgon. Jag får ont i ögonen när jag försöker ta bort alla extremt stressade tårar pågrund av att mina händer håller på att gå sönder att att de är så jävla torra. Helosanen är också spårlöst försvunnen. JAG HATAR DEN HÄR DAGEN! Vet du vad jag gör när jag har en så dålig dag? Jag går och lägger mig, antingen klockan är nio på morgonen eller tio på kvällen. Då tar den slut och så kan den bara dra åt *. Även fast man har en massa grejer att göra så får man ibland bara sätta sig själv först och strunta i allt annat. Tänk inte för mycket på saker i förväg utan fixa bara det absolut nödvändigaste och sedan får det vara bra med det! Om dina händer är jättetorra så har jag ett tips. Okej, handkräm såklart. Men innan du tar det kan det vara bra att smörja in händerna med idominsalva annars kan det börja svida. Försök också att inte tvätta händerna med fast tvål, diskmedel eller handsprit under vinterhalvåret. Det brukar i alla all bli lite bättre då Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 7 feb, 2014 22:29 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Chaemy: Jag har en sådan jävla dålig dag. Inget vill samarbeta med mig. Jag ska göra det som jag bokstavligt talat tycker är tråkigast i hela världen och jag kan inte ens hitta det jag letar efter. Det ska vara klart i dag och klockan är för i helvete för mycket för att jag ska kunna orka gå upp vid rätt tid i morgon. Jag får ont i ögonen när jag försöker ta bort alla extremt stressade tårar pågrund av att mina händer håller på att gå sönder att att de är så jävla torra. Helosanen är också spårlöst försvunnen. JAG HATAR DEN HÄR DAGEN! Vet du vad jag gör när jag har en så dålig dag? Jag går och lägger mig, antingen klockan är nio på morgonen eller tio på kvällen. Då tar den slut och så kan den bara dra åt *. Även fast man har en massa grejer att göra så får man ibland bara sätta sig själv först och strunta i allt annat. Tänk inte för mycket på saker i förväg utan fixa bara det absolut nödvändigaste och sedan får det vara bra med det! Om dina händer är jättetorra så har jag ett tips. Okej, handkräm såklart. Men innan du tar det kan det vara bra att smörja in händerna med idominsalva annars kan det börja svida. Försök också att inte tvätta händerna med fast tvål, diskmedel eller handsprit under vinterhalvåret. Det brukar i alla all bli lite bättre då Tack. Det här var vad jag behövde. Jag måste faktiskt få vila nu. Fina ord är det som hjälper mig mest mot stress. Så är det. Jag ska vila NU. Städa det sista i rummet kan jag göra i morgon. Tack för tipsen om salvan. Om händerna är ännu mer torra än vad de är nu så svider det verkligen jättemycket, så det är bra att jag känner till det nu. Tänk på att du gjorde min kväll bättre, tack tack. Nu kommer jag nog kunna sova i alla fall. Godnatt! ♥
7 feb, 2014 22:50 |
|
SevLoveer
Elev |
7 feb, 2014 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Chaemy: Jag har en sådan jävla dålig dag. Inget vill samarbeta med mig. Jag ska göra det som jag bokstavligt talat tycker är tråkigast i hela världen och jag kan inte ens hitta det jag letar efter. Det ska vara klart i dag och klockan är för i helvete för mycket för att jag ska kunna orka gå upp vid rätt tid i morgon. Jag får ont i ögonen när jag försöker ta bort alla extremt stressade tårar pågrund av att mina händer håller på att gå sönder att att de är så jävla torra. Helosanen är också spårlöst försvunnen. JAG HATAR DEN HÄR DAGEN! Vet du vad jag gör när jag har en så dålig dag? Jag går och lägger mig, antingen klockan är nio på morgonen eller tio på kvällen. Då tar den slut och så kan den bara dra åt *. Även fast man har en massa grejer att göra så får man ibland bara sätta sig själv först och strunta i allt annat. Tänk inte för mycket på saker i förväg utan fixa bara det absolut nödvändigaste och sedan får det vara bra med det! Om dina händer är jättetorra så har jag ett tips. Okej, handkräm såklart. Men innan du tar det kan det vara bra att smörja in händerna med idominsalva annars kan det börja svida. Försök också att inte tvätta händerna med fast tvål, diskmedel eller handsprit under vinterhalvåret. Det brukar i alla all bli lite bättre då Tack. Det här var vad jag behövde. Jag måste faktiskt få vila nu. Fina ord är det som hjälper mig mest mot stress. Så är det. Jag ska vila NU. Städa det sista i rummet kan jag göra i morgon. Tack för tipsen om salvan. Om händerna är ännu mer torra än vad de är nu så svider det verkligen jättemycket, så det är bra att jag känner till det nu. Tänk på att du gjorde min kväll bättre, tack tack. Nu kommer jag nog kunna sova i alla fall. Godnatt! ♥ Jag brukar använda något som heter A-cream under vinterhalvåret och det har fungerat för mig. 8 feb, 2014 00:59 |
|
JosefinFini
Elev |
8 feb, 2014 12:54 |
|
Drake
Elev |
Homosexualitet är visst lite för onaturligt enligt vissa. Men kvinnligt kroppshår är visst lite för naturligt. '-_-
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 feb, 2014 13:22 |
|
Frivolt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 feb, 2014 15:49 |
|
Pixie
Elev |
8 feb, 2014 16:08 |
|
Chaemy
Elev |
Försök att inte känna någon press. Du behöver inte göra det som inte känns bra! Om han vill det så får du säga till honom. Är du kär i honom förresten? Att fundera om om man klarar av ett förhållande är du verkligen inte ensam om. Jag känner alltid så.
8 feb, 2014 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen