Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
10 aug, 2012 10:00 |
|
Majis
Elev |
OH!!!!!!!!!!!!!!!! Emma Granger, vad gullig du är!!!!!!!!
You know, we who are majs don't have big brains............. Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 aug, 2012 10:02 |
|
Ingis
Elev |
-Patronus-
Tack så mycket Måste bara säga att jag tycker du är en riktigt, riktigt härlig person. C': ![]() ![]()
10 aug, 2012 10:14 |
|
Emma Granger
Elev |
Majis lilla vännen min, (okej, nu låter jag som någon konstig mormor men aja) KS var det du som började med. Du vet, Kingsley, Jack, Alex? Kommer du ihåg det nu?
Trött tjej <333 10 aug, 2012 10:17 |
|
arianasnape
Elev |
-Patronus- aaww ♥
10 aug, 2012 10:30 |
|
-Taggsvans-
Elev |
10 aug, 2012 10:35 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Majis lilla vännen min, (okej, nu låter jag som någon konstig mormor men aja) KS var det du som började med. Du vet, Kingsley, Jack, Alex? Kommer du ihåg det nu? Haha xD Visst ja! Sega mig! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 aug, 2012 10:43 |
|
Borttagen
|
-Patronus-: OH, TACK! ♥ Du är också värd en komplimang, fina du! ♥
10 aug, 2012 11:33 |
|
IvveKingh
Elev |
10 aug, 2012 12:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tonks_xD: Tack så mycket! ♥
.Ginny.: Å tack så mycket finis! Å tack Klaus! Tack så jätte jätte mycket JosefinFini! ♥♥ Å tack fina fina -Patronus-! ♥ 10 aug, 2012 12:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen