Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Granger
Elev |
HarryPotterr - Då ska jag uggla dig nu
Trött tjej <333 9 aug, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
YEY!
9 aug, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ellie lovegood borde känna ingenting förutom lycka och glädje (kanske lite då och då sorg efter fanfiction bara för att jämna ut det) för att hon är värd det allra bästa för jag älskar henne Iris, Matilda, whatevs you want. TACK FÖR ALLT DU GJORT FÖR MIG DU ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG. Du är bäst. Min förebild. Min broh. Min storasyster. Katniss to my Prim. Louis to my Harry. Liam to my Niall. 9 aug, 2012 21:39 |
|
PotterHunger
Elev |
Chokladkort: Aww... jag blir så himla glad ska du veta! Det värmer verkligen! Och jag säger bara detsamma: Du är så sjukt duktig på att skriva och en sådan awesome mugglis! Vad vore den här underbara sidan utan dig?
Läs min profil för info... 9 aug, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
JosefinFini Aw♥ tack
9 aug, 2012 21:48 |
|
-Patronus-
Elev |
Många har gjort komplimangbomber och nu tänker jag också göra en. Stora komplimanger till alla de här awesome personerna på min vänlista! ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Citera absolut INTE detta inlägg, eftersom så många är taggade!!
9 aug, 2012 22:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 9 kl. 22:16
|
|
Fang
Elev |
-Patronus-: Tack!
9 aug, 2012 22:16 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
-Patronus- Aw♥ tack
9 aug, 2012 22:17 |
|
isaangel
Elev |
9 aug, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen