Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chokladkort
Elev |
kramar och komplimanger till alla här på mugglis för att dem finns, och några extra till Miss_Green, Mrs Tomlinson, och Miss Raven. Vi får inte heller glömma PotterHunger (du är så jäkla bra på att skriva och är bamsebra!
Bamsekramar till ALLA på mugglis! Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
9 aug, 2012 21:11 |
|
Miss_Green
Elev |
9 aug, 2012 21:22 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
kan nån sejga tack till mig
9 aug, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om avifors mycket.
9 aug, 2012 21:24 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Emma Granger - Har just delat ut alla mina tummar!
Men det är bara att Uggla! [user]JosefinFini/user] - Jag vet vem du är! Den där underbart snälla personen, dem vet man alltid vilka de är! ♥ 9 aug, 2012 21:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 9 kl. 21:30
|
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad är tummar
9 aug, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om ellie lovegood väldigt mycket.
9 aug, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Jag tycker om älskar avifors.
9 aug, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Ellie lovegood borde känna ingenting förutom lycka och glädje (kanske lite då och då sorg efter fanfiction bara för att jämna ut det) för att hon är värd det allra bästa för jag älskar henne
9 aug, 2012 21:34 |
|
Fang
Elev |
9 aug, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen