Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aivilio
Elev |
9 aug, 2012 17:38 |
|
Dramione99
Elev |
Tack så mkt Klaus, vi har inte snackat så värst mkt, men jag gillar dig! ♥
9 aug, 2012 17:51 |
|
Knizzlare
Elev |
9 aug, 2012 18:26 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Ginny00 du är väldigt awesome och snäll och bra på tårtbak och novellskrivande. ♥ ..och på att be dig vispa grädde så den blir stenhård hehe ♥ Taack ♥ 9 aug, 2012 18:41 |
|
AlexZz
Elev |
9 aug, 2012 19:03 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: Ginny00 du är väldigt awesome och snäll och bra på tårtbak och novellskrivande. ♥ ..och på att be dig vispa grädde så den blir stenhård hehe ♥ Taack ♥ Hahaha, jaaa ♥
9 aug, 2012 19:07 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad är halt
9 aug, 2012 19:13 |
|
Tonkss
Elev |
9 aug, 2012 19:28 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad är halt
9 aug, 2012 19:28 |
|
JosefinFini
Elev |
Okej eftersom jag inte har så mycket annat att göra just nu så tar jag mig tid för att göra en KOMPLINGMANGBOMB!
Ni som finns med här betyder nåt för mig och är awesome på nåt sätt ^^ (Många av er vet kanske inte ens vem jag är, har aldrig sett mig i nåt forum ens, men jag har sett er >:3 Ehehehe.... ) Jag är väldigt glad att alla ni finns här på mugglis ♥ ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Ni gör mugglis till en underbar plats! ♥ (OBS! Kopiera inte) ![]()
9 aug, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen