Gott eller äckligt?
Forum > Quidditchplanen > Gott eller äckligt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Duro
Elev |
6 dec, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
blä!
Gurka? 6 dec, 2012 20:36 |
|
Anch0r
Elev |
6 dec, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
gött ibland
Soppor? 6 dec, 2012 21:22 |
|
Seriously
Elev |
Beror på vad det är för soppa.
Fiskgratäng? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 dec, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Jaha.. men jag menar soppor alltså smuts... (i)
Ööh. äckligt Snö 7 dec, 2012 15:08 |
|
NyTo
Elev |
7 dec, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
Ursh! pepparkakor är så bruna... (Skämt)
marispantårta 7 dec, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
Supergott!
Lax? 7 dec, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Jättegott
Te? 7 dec, 2012 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen