Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Padfootie Om du skulle ställa upp i Idol måste du sjunga din låt! Den var grymt bra
11 sep, 2011 19:25 |
|
Smile
Elev |
haha! är det någon som tittar på Real Housewives of New Jersey? Asså det är skiiitroligt!
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
11 sep, 2011 19:25 |
|
Borttagen
|
Heh. ska vi strunta i skolsnack nu och gå tillbaka till festen?! 8DDD
11 sep, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Enchanted Nu gör du ju mig jätte generad...♥♥
För mig som har så kasst självförtroende och självkänsla betyder det mycket att höra det där...♥ 11 sep, 2011 19:26 |
|
Enchanted
Elev |
Smile Är det? Jag har så svårt att titta på såna program för jag blir så provocerad av vissa irriterande personer på tv XD haha
KossanBertaHåller med dig! ![]() PadfootieVarsågod, jag mena varenda ord jag sa 11 sep, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
*dansar*
SKA VI ÄTA SOCKERIFRITT GODIS OCH DRICKA SAFT UTAN SAFT? ALLTSÅ VATTEN! 8DDDD 11 sep, 2011 19:29 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är väldigt musikintresserad så jag kollar gärna på idol ^^, Dock vet jag inte om jag skulle vilja vara med själv, haha.. kan köra låten jag skrev om Fred ;P♥ Edit: Jag går på en friskola och vi får inte macbooks eller nåt sånt... Haha, gör det ! Mina kompisar tycker att jag ska söka och de har sagt att om jag inte gör det självmant så ska de göra det åt mig "She's buying the stairway to heaven" 11 sep, 2011 19:30 |
|
Smile
Elev |
Skrivet av Enchanted: Smile Är det? Jag har så svårt att titta på såna program för jag blir så provocerad av vissa irriterande personer på tv XD haha KossanBertaHåller med dig! ![]() PadfootieVarsågod, jag mena varenda ord jag sa haha jag tycker det år roligt! ^^
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
11 sep, 2011 19:30 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: *dansar* SKA VI ÄTA SOCKERIFRITT GODIS OCH DRICKA SAFT UTAN SAFT? ALLTSÅ VATTEN! 8DDDD ![]() 11 sep, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: *dansar* SKA VI ÄTA SOCKERIFRITT GODIS OCH DRICKA SAFT UTAN SAFT? ALLTSÅ VATTEN! 8DDDD *dansa bugg med dig* Hih. :3 11 sep, 2011 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen