Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
17 nov, 2011 00:06 |
|
Cyachi
Elev |
1. Implements
17 nov, 2011 09:20 |
|
EMELESEL
Elev |
När allting känns som mörkast och ingenting är bra,
så tänker jag på en plats som gör mig glad. En plats där jag kan vara den jag är, vad som än händer. För det är Mugglis som jag håller kär, det är på mugglis jag har vänner... Vi är från olika platser, men det spelar ingen roll. För tillsammans kan vi dela både skratt och sorg. Våra hjärtan brinner för en och samma sak, att en gång få vandra under Hogwarts mäktiga tak Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw eller Slytherin här på mugglarportalen är det alltid stoj och stim. Snacka i trådar eller skicka ugglepost, det är vardagen för oss. I forumen kan man diskutera, skriva fanfics och en massa mera! Fantastiskt folk hittar du här såklart, för att prata med mugglismagiker är underbart! Kärlek i massor, fina ord, komplimanger, Här på mugglis finns det stora talanger! Vi diskuterar som bara den, och sen har man nästan alltid en mejlvän Ni ska bara veta att jag älskar er, ni Mugglisar som bara blir fler och fler. Harry Potter kommer aldrig att försvinna, tillslut kommer vi potterheads vinna. Vi förstår varandra och kan prata om allt och vara med på internet-maraton när det ute är kallt Diskutera filmen, och citera Harry Potter och kanske ta en tur på Mugglis klotter. På anslagstavlan kan vi skriva vad vi vill, fast taskiga saker bör inte höra till I forumen skriver vi om olika saker, som oftast är av Harry Potter-orsaker För att tjäna pengar måste man spela spel, Snape, frågesport, hänga Harry, inget är fel! Vi spelar och spelar och samlar huspoäng, nu ska dom andra elevhemmen få däng! 17 nov, 2011 09:30 |
|
Solkatten
Elev |
Vad menar ni med "ctrl + v"? ;S
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 09:33 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad menar ni med "ctrl + v"? ;S Altså, klistra in. Om du högerklickar på nåt och tar "kopiera" så kan du ju klistra in det med högerklick och "klistra in" men du kan också kopiera med "ctr+c" och klistra in med "ctr+v" hoppas du förstog.. pröva detta! det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett test som är skoj! Du kommer tycka att de e kul! Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... Läskigt... Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg. FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET! Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev Verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!! Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som sagt och det är i alla fall värt ett försök. Ta först fram en penna och ett papper: När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på riktigt och följ din första tanke eller ingivelse! Gå nedåt rad förrad - En rad i taget - läs inte i förväg för då förstör du det roliga!! 1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1. 2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill. 3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det motsatta könet. Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel! 4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj bredvid 4:an, 5:an och 6:an. Fuska inte för du kommer att ångra det! 5. Skriv titlarna på fyra melodier/ låtar bredvid 8, 9, 10 och 11. 6. Slutligen, önska dig något. Här kommer då nyckeln till detta: 1. Du måste berätta om detta för " antalet du skrev invid 2:an" stycken personer. 2. Personen vid siffran 3 är den du älskar. 3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund med. 4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4. 5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra. 6. Personen vid 6:an bringar dig lycka. 7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an. 8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an. 9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar. 10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek. Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse! Om inte... Sker motsatsen. När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare... Det är en kärlekskedja som startade 2004. Vare sig du Tror på det eller inte så kommer det hända just dig, o go for it! Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli ihop! Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig. Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar. Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer.. MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur. Uhhhhh.. det funkar Hahaha, vilken töntig grej... 17 nov, 2011 09:36 |
|
Borttagen
|
18 nov, 2011 13:47 |
|
EMELESEL
Elev |
Ber om ursäkt om det finns en sån här tråd.
18 nov, 2011 13:49 |
|
whirlwinds
Elev |
18 nov, 2011 13:53 |
|
EMELESEL
Elev |
http://www.youtube...com/watch?v=FlLdPw65mqQ
Hoppsan, kolla inte. 18 nov, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
18 nov, 2011 14:40 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen