Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gud vad jag älskar mugglis, till och med när man saknar Fred så mycket kan ni muntra upp mig...♥ You're simply the best! ♥ we know ![]()
29 okt, 2011 09:00 |
|
Borttagen
|
Okej, nog med deppigheter...
Tänk på alla fina stunder vi haft med dem ♥ 29 okt, 2011 09:41 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Gud vad jag älskar mugglis, till och med när man saknar Fred så mycket kan ni muntra upp mig...♥ You're simply the best! ♥ we know HAHA, ofc we do ;D ♥ "She's buying the stairway to heaven" 29 okt, 2011 10:11 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, nog med deppigheter... Tänk på alla fina stunder vi haft med dem ♥ jaa, det är många och alla är underbara ♥ ![]()
29 okt, 2011 10:16 |
|
Borttagen
|
?For instance, this new idea that You-Know-Who can kill with a single glance from his eyes. That?s a basilisk, listeners. One simple test: Check whether the thing that?s glaring at you has got legs. If it has, it?s safe to look into its eyes, although if it really is You-Know-Who, that?s still likely to be the last thing you ever do.?
Vet att jag har skrivit det förut, men gud vad jag älskar den quoten! ♥ 29 okt, 2011 10:18 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gud vad jag älskar mugglis, till och med när man saknar Fred så mycket kan ni muntra upp mig...♥ You're simply the best! ♥ You're the best dear, never forget that ♥
29 okt, 2011 11:30 |
|
Borttagen
|
Du är Annie, du är ♥
29 okt, 2011 11:31 |
|
Anapneo
Elev |
29 okt, 2011 11:34 |
|
Borttagen
|
♥
Gah, hat/älskar min formussignatur...♥ 29 okt, 2011 11:36 |
|
Anapneo
Elev |
29 okt, 2011 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen