TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Yes it is! Skrivet av GinnyHermionePotter: That's so sad Och jag sitter ensam på en bänk... De i min skola är tråkiga Förrutom Anton och Anton! 16 okt, 2017 15:18 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Va?! Vad är era sena dagaR? Idag slutade vi 10 över tre...Skrivet av Mrs.Potterhead: Vi slutar om tjugo minuter (har tidig dag idag YAY!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Mrs.Potterhead: Yupp........ Roligt Annie Lupin har redan gått hem medan jag ska vara i skolan längre tid Fast jag och några kompisar drog över på tiden genom att prata med läranen.
16 okt, 2017 17:37 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Belluna tonks: Va?! Vad är era sena dagaR? Idag slutade vi 10 över tre...Skrivet av Mrs.Potterhead: Vi slutar om tjugo minuter (har tidig dag idag YAY!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Mrs.Potterhead: Yupp........ Roligt Annie Lupin har redan gått hem medan jag ska vara i skolan längre tid Fast jag och några kompisar drog över på tiden genom att prata med läranen. Våra sena dag är på måndagar 14.30 ![]() And I'm very sorry... for being awesome
16 okt, 2017 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Jupp....jätte sent.....Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Belluna tonks: Va?! Vad är era sena dagaR? Idag slutade vi 10 över tre...Skrivet av Mrs.Potterhead: Vi slutar om tjugo minuter (har tidig dag idag YAY!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Mrs.Potterhead: Yupp........ Roligt Annie Lupin har redan gått hem medan jag ska vara i skolan längre tid Fast jag och några kompisar drog över på tiden genom att prata med läranen. Våra sena dag är på måndagar 14.30 HAN OUT LUNA! 16 okt, 2017 18:09 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jupp....jätte sent.....Skrivet av LunaLovegood:): Skrivet av Belluna tonks: Va?! Vad är era sena dagaR? Idag slutade vi 10 över tre...Skrivet av Mrs.Potterhead: Vi slutar om tjugo minuter (har tidig dag idag YAY!!!!!) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Mrs.Potterhead: Yupp........ Roligt Annie Lupin har redan gått hem medan jag ska vara i skolan längre tid Fast jag och några kompisar drog över på tiden genom att prata med läranen. Våra sena dag är på måndagar 14.30 HAN OUT LUNA! CHILLA JAG KOMMER!! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
16 okt, 2017 18:11 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
16 okt, 2017 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Haha, ska somna om 30 minuter xDGodnatt!♥ Inte för att jag kommer somna.... 16 okt, 2017 22:28 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
16 okt, 2017 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XDJag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... 16 okt, 2017 22:47 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Träna inget idag. WOOP WOOP SKA SRESSA IHÄK MIG IMORGON XD Jag tränar på något jävel fysik prov som är i 90 min... Me be like: matte prov imorgon.. vänta lite shit vi har matte prov imorgon.. 17 okt, 2017 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen