The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny =)
Elev |
Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! Har också fått jobb i domstolen för en tid sedan, kan du skriva in?
16 jan, 2017 20:41 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
16 jan, 2017 20:43 |
|
Ponny älskaren
Elev |
Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! Jag är också anställd! På Våning 6: Avdelningen för övervakning av magiska skapelser. 17 jan, 2017 14:06 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Ponny älskaren: Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! Jag är också anställd! På Våning 6: Avdelningen för övervakning av magiska skapelser. Okej. Bra att ni säger till. The map never lies 17 jan, 2017 15:41 |
|
Borttagen
|
Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning.
17 jan, 2017 16:14 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen
17 jan, 2017 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? 17 jan, 2017 16:19 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan
17 jan, 2017 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej 17 jan, 2017 16:21 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Jag ansöker som anställd på avdelningen Magisk lag och ordning. Tagga chefen för avdelningen Vem är det? Det står på första sidan Nej Jo, om du t.ex vill bli anställd på våning 8 där jag är chef så taggar du mig. Alla våningar och avdelningar finns på första sidan. Under står det vem som är chef
17 jan, 2017 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen