the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac satte sig i klassrummet och tänkte bäst att räckna ner dagarna innan Ivan kommer för de blir de sista lugna dagarna tänkte han.
20 nov, 2015 16:39
|
|
Borttagen
|
När alla eleverna kom till klassrummet så kom läraren in med den nya eleven.
"Okej hör upp nu det här är Rin och jag förväntar att ni tar väl hand om henne. Hon kommer att gå i den här klassen från och med nu" sa Ruby allvarligt. Rin gömde sitt ansikte med luvan och man kunde inte se hennes kropsform så bra tack vare hennes kläder. Allt man kunde se var lite av hennes svarta hår.
20 nov, 2015 16:45
|
|
Borttagen
|
Isac såg på Rin wow snacka om gömma sig tänkte han då han tänkte på de åren han gömde sig dock så var det inte sådär mycket.
20 nov, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
"hennes pappa säger att hon är lite blyg av sig men det ska nog gå bra. Rin du kan få sätta dig där bredvid Isac" sa Ruby.
Rin gick och satte sig på den tomma platsen.
20 nov, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
Isac såg på Rin i ögonvrån det han hade lärt sig var prata inte med blygt nytt folk låt dom prata själva.
20 nov, 2015 16:51
|
|
Borttagen
|
"Dåsa då börjar vi lektionen. Idag kör vi det lite lättare då det är en inomhus lektion. Läs sidan 10 till 20 i eran naturkunskaps bok" sa Ruby
20 nov, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
Cassandra tog upp boken och började läsa hon var glad då hon inte orkade köra någon svår lektion.
20 nov, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
"jag kommer tillbaka om en halvtimme. på tavlan står det vad ni ska göra" sa Ruby och gick iväg.
20 nov, 2015 16:56
|
|
Borttagen
|
Eleonora såg på Tavlan hon suckade svara på frågor var enligt henne något av de sämsta sätten att lära sig något på.
20 nov, 2015 17:05
|
|
Borttagen
|
Rin såg ner i bordet. Hon jobbade inget då hon inte hade fått någon bok ännu.
20 nov, 2015 17:07
|
Du får inte svara på den här tråden.