Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
"vill ni ha en kort rundtur här i huset?" frågade Melody nyfiket.
3 maj, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
" Ja gärna " sa Tim och log.
3 maj, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
"Bra följ mig så ska jag visa er runt." sa Melody & började att gå mot ett rum. Theo följde efter.
3 maj, 2015 18:31
|
|
Borttagen
|
Tim och Tom gick efter och såg sig omkring.
3 maj, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
"det här rummet är gästrummet. Det används sällan" sa Melody.
3 maj, 2015 18:35
|
|
Borttagen
|
Tim såg på gästrummet och nickade han hade förstått.
3 maj, 2015 18:38
|
|
Borttagen
|
Melody gick mot nästa rum.
"Det här är toalettrummet" sa Melody.
3 maj, 2015 18:40
|
|
Borttagen
|
Tom la det på minnet och studerade även toarumet.
3 maj, 2015 18:41
|
|
Borttagen
|
Melody skippade en dörr.
"Um det här rummet då?" frågade Theo & såg mot Dörren som Melody försökte skippa.
"det där rummet är förbjudet" sa Melody lågt.
3 maj, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
Tim och Tom nickade de såg nyfiket på rummet men valde att undvika det då det kanske var något farligt rum.
3 maj, 2015 18:45
|
Du får inte svara på den här tråden.