Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 126 127 128 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag hoppade till när jag la märke till James, Killen jag haft innan Diego kom in i mitt liv.
Han la märke till mig också.

15 nov, 2013 22:05

Borttagen

Avatar


Kvällsdunklet slöts sig runt mig i skogen.

15 nov, 2013 22:06

Borttagen

Avatar


Jag vinkade till honom.

15 nov, 2013 22:07

Borttagen

Avatar


-James-
Jag log och slog mig ner mittemot henne.
"Tja!"

-Diego-
Jag stannade tvärt. Vad höll Wii på med egentligen.

15 nov, 2013 22:08

Borttagen

Avatar


"Hej!" Jag log.

15 nov, 2013 22:09

Borttagen

Avatar


-James-
"Vad gör du här då?"
Frågade jag glatt.

-Diego-
Wii...?
Mumlade jag i tankarna.

15 nov, 2013 22:10

Borttagen

Avatar


"Inget. Kände att jag måste ta en paus från allting bara." Mumlade jag och ryckte på axlarna.
Vänta!

15 nov, 2013 22:11

Borttagen

Avatar


-James-
"Jaha... Hittat någon ny?"

-Diego-
Jag morrade dovt.

15 nov, 2013 22:12

Borttagen

Avatar


"Öh... Ja det har jag faktiskt, En riktigt gullevampis!" Sa jag och frustade till av skratt.

15 nov, 2013 22:15

Borttagen

Avatar


-James-
"Ööö va?"

-Diego-
Okeej...
Muttrade jag i tankarna.
Allvarligt... Gullevampis?

15 nov, 2013 22:17

1 2 3 ... 126 127 128 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.