Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag hoppade till när jag la märke till James, Killen jag haft innan Diego kom in i mitt liv.
Han la märke till mig också.
15 nov, 2013 22:05
|
|
Borttagen
|
Kvällsdunklet slöts sig runt mig i skogen.
15 nov, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
-James-
Jag log och slog mig ner mittemot henne.
"Tja!"
-Diego-
Jag stannade tvärt. Vad höll Wii på med egentligen.
15 nov, 2013 22:08
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
-James-
"Vad gör du här då?"
Frågade jag glatt.
-Diego-
Wii...?
Mumlade jag i tankarna.
15 nov, 2013 22:10
|
|
Borttagen
|
"Inget. Kände att jag måste ta en paus från allting bara." Mumlade jag och ryckte på axlarna.
Vänta!
15 nov, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
-James-
"Jaha... Hittat någon ny?"
-Diego-
Jag morrade dovt.
15 nov, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
"Öh... Ja det har jag faktiskt, En riktigt gullevampis!" Sa jag och frustade till av skratt.
15 nov, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
-James-
"Ööö va?"
-Diego-
Okeej...
Muttrade jag i tankarna.
Allvarligt... Gullevampis?
15 nov, 2013 22:17
|
Du får inte svara på den här tråden.