The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Hmm... Svår...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
hon är lite av en kameleont så kanske apollon?
23 aug, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
ok nog afrodite elr athena för hon gillar att sy i kött
23 aug, 2012 17:22 |
|
amanda1104
Elev |
Mmm.... Någon annan artist
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
eller dionysos jag har fått uttrycket att hon är lite galen
23 aug, 2012 17:23 |
|
Majis
Elev |
Jag tror... Ja... den var svår men kul, men kanske Afrodite eller Dionysos...
Nån annans tur att ge förslag! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
rihanna
23 aug, 2012 17:30 |
|
Majis
Elev |
Hmm.........................................
Maybe... Afrodite? I don't know.... xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
apollon
kanske 23 aug, 2012 17:34 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mina favorit artister är Katy Perry, My Chemical Romance och Alice Cooper
23 aug, 2012 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen