Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 126 127 128 129 130
Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Den är sköjsig, men hittar inte så många troll....... O.O
uj, du har hittat 11 mer än mig!!

1 nov, 2012 11:29

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Majis:
Den är sköjsig, men hittar inte så många troll....... O.O
uj, du har hittat 11 mer än mig!!

Haha, men de bara dyker upp när jag minst ana det och när jag letar som en galning hittar jag dom inte! Dx

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

1 nov, 2012 11:31

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Majis:
Den är sköjsig, men hittar inte så många troll....... O.O
uj, du har hittat 11 mer än mig!!

Haha, men de bara dyker upp när jag minst ana det och när jag letar som en galning hittar jag dom inte! Dx
Hehe, så är det för mig också...trollen kanske bara känner av när man letar efter dem .

1 nov, 2012 11:33

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Majis:
Den är sköjsig, men hittar inte så många troll....... O.O
uj, du har hittat 11 mer än mig!!

Haha, men de bara dyker upp när jag minst ana det och när jag letar som en galning hittar jag dom inte! Dx
Hehe, så är det för mig också...trollen kanske bara känner av när man letar efter dem .

Haha, ja Och när jag hittar ett blir det "Äschså, nån annan hann före".............. -.- xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

1 nov, 2012 11:34

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Majis:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Majis:
Den är sköjsig, men hittar inte så många troll....... O.O
uj, du har hittat 11 mer än mig!!

Haha, men de bara dyker upp när jag minst ana det och när jag letar som en galning hittar jag dom inte! Dx
Hehe, så är det för mig också...trollen kanske bara känner av när man letar efter dem .

Haha, ja Och när jag hittar ett blir det "Äschså, nån annan hann före".............. -.- xD
Om jag hade tagit alla mina så skulle jag ha 9

1 nov, 2012 12:02

Borttagen

Avatar


Rolig =D

1 nov, 2012 19:37

Borttagen

Avatar


Grymt kul!

1 nov, 2012 21:14

hermionegranger02
Elev

Avatar


jag gillar snape!

Hermione forever!

2 nov, 2012 07:48

AlexZz
Elev

Avatar


Den är jätterolig. ^^

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

2 nov, 2012 08:01

Lunah~
Elev

Avatar


Awesome c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m828n5COHH1r0wad0.gif

2 nov, 2012 08:26

1 2 3 ... 126 127 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.