Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
11 jul, 2012 16:53 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 jul, 2012 17:02 |
|
karlsson.9
Elev |
Tack Bombarda! Kram på dig med
11 jul, 2012 18:28 |
|
ronnyponny
Elev |
11 jul, 2012 19:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-11 kl. 19:20
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
<chbscmbscbncmsncmcsmcms.
CAN'T STOP THINKING ABOUT IT !!!! jag ska träffa mrs.tonks♥ omg självklart får hon min kram of the day förlåt elin att jag skriver en massa inlägg där jag taggar dig... när du loggar in kmr din mailinbox vara helt full speech! 11 jul, 2012 19:20 |
|
Ingis
Elev |
Harry Potter fanet
Jag vet att jag är lite efter nu, men du vet att du är värd hundra gånger fler kramar! ♥♥ ![]() ![]()
11 jul, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Dagensk kramar går till Ingis för att hon hittade hit ÄNDA FRÅN TYSKLAND!
11 jul, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: <chbscmbscbncmsncmcsmcms. CAN'T STOP THINKING ABOUT IT !!!! jag ska träffa mrs.tonks♥ omg självklart får hon min kram of the day förlåt elin att jag skriver en massa inlägg där jag taggar dig... när du loggar in kmr din mailinbox vara helt full gud ja.. OCH DU VET INTE HUR GLAD DET GÖR MIG ♥ du, du får min. Gånger om och gånger om eller hur man nu säger. men.. Det jobbiga e att jag också kommer dit ensam, så jag också kommer bli blyg. det funkar inte så. Ska vi stå där och va blyga för varandra och resten av folket som byggt upp hela våra internet-liv och halva våra utanför? jag flippar alltid ut innuti när jag träffar männ'skor som dig. Elin icke bra live e__e 11 jul, 2012 20:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: <chbscmbscbncmsncmcsmcms. CAN'T STOP THINKING ABOUT IT !!!! jag ska träffa mrs.tonks♥ omg självklart får hon min kram of the day förlåt elin att jag skriver en massa inlägg där jag taggar dig... när du loggar in kmr din mailinbox vara helt full gud ja.. OCH DU VET INTE HUR GLAD DET GÖR MIG ♥ du, du får min. Gånger om och gånger om eller hur man nu säger. men.. Det jobbiga e att jag också kommer dit ensam, så jag också kommer bli blyg. det funkar inte så. Ska vi stå där och va blyga för varandra och resten av folket som byggt upp hela våra internet-liv och halva våra utanför? jag flippar alltid ut innuti när jag träffar männ'skor som dig. Elin icke bra live e__e du är för underbar ♥ ♥ ♥ ♥ jag själv kmr vara jätteblyg jag med, hoppas att någon kmr fram och pratar med mig... annars kmr jag vara tyst hela tiden ;c speech! 11 jul, 2012 21:17 |
|
Ingis
Elev |
Till mugglis hittar man alltid, var man än är, vet du
![]() ![]()
11 jul, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen