Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
Ja, nu sa jag att jag inte är kär i dig längre, fan vilken fet lögn.
Jag skulle sagt som det var, men vad känar det till? Och det värsta är att du skulle kunna hitta till den här tråden och läsa allt jag skrivit om dig, för du har ju faktiskt mugglis.... Man mikham to ra dar aghosh giram <3 22 apr, 2013 21:32 |
|
Annikz
Elev |
22 apr, 2013 21:35 |
|
dillen99
Elev |
Haru skype? Jo för jag vill bara berätta hur jävla mycket jag älskar dig.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.... Man mikham to ra dar aghosh giram <3 22 apr, 2013 21:37 |
|
Pinez 14
Elev |
Kan du inte se att jag är kör i dig?? Jag är en såg fegis när det gäller sånt så... Snälla fråga mig!!!!
23 apr, 2013 20:35 |
|
dillen99
Elev |
Det kanske var lättare att prata idag, men aldrig att jag släpper dig...
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 23 apr, 2013 22:38 |
|
_Bella_<3
Elev |
24 apr, 2013 15:10 |
|
Borttagen
|
Tove
Snälla du, bestäm dig! Hatar du mig, eller tycker du om mig? Jag vet inte, jag förstår inte. Kan du inte bara förklara? Ska jag vara snäll mot dig, eller ska jag ignorera dig? Så många frågor, så få svar... 24 apr, 2013 20:53 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
24 apr, 2013 21:07 |
|
dillen99
Elev |
Varför kan du inte lyssna på mig?
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 24 apr, 2013 22:18 |
|
Dramione99
Elev |
Kan jag få en kram?
26 apr, 2013 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen